Forumdaki diğer konuşmalarda 13/14 Aralıkta mülakata girip mail alan var, burda alan var mı 7/8 Aralıktan itibaren. Ben çok gerilmeye başladım

Yani bizde olumlu sonuçlandığı yazıyordu değiştirmiş olabilirler belkide bizde sizin gibiyiz hala sağlık maili bekliyoruzDeğerli Adayımız,
Kabin memurluğu değerlendirme süreciniz devam etmektedir.
Sürecimizin devamında sizlerden belge talebimiz bulunmaktadır. Aşağıda belirtilen belgeleri 04/01/2024 Perşembe günü saat 16:00’a kadar bu e-postaya cevaben gönderebilirsiniz. Belgelerin tamamı E-Devlet üzerinden alınabilmektedir.
Siz şu an bir yerde çalışıyor muydunuz?Değerli Adayımız,
Kabin memurluğu değerlendirme süreciniz devam etmektedir.
Sürecimizin devamında sizlerden belge talebimiz bulunmaktadır. Aşağıda belirtilen belgeleri 04/01/2024 Perşembe günü saat 16:00’a kadar bu e-postaya cevaben gönderebilirsiniz. Belgelerin tamamı E-Devlet üzerinden alınabilmektedir.
Acaba neye göre gönderiyorlar mailleri ben 8 aralıkta girdim mülakata, neyse siz bizden bir adım öne geçtiniz, hayırlısı olsun darısı başımıza
Ben de hala bekliyorum ve ben de gerilmeye başladım 7 aralıkta girdim tık yok ama 13 aralıkta girenlere onay gelmiş hepForumdaki diğer konuşmalarda 13/14 Aralıkta mülakata girip mail alan var, burda alan var mı 7/8 Aralıktan itibaren. Ben çok gerilmeye başladım![]()
Acaba erkeklere mi dönüş yapıyorlar önceBen de hala bekliyorum ve ben de gerilmeye başladım 7 aralıkta girdim tık yok ama 13 aralıkta girenlere onay gelmiş hep![]()
Anlamadım ki ben de ya da başka illerden başvuranlara sonra mı dönüş oluyor ki ben antalyadan gitmiştimAcaba erkeklere mi dönüş yapıyorlar önce
@Furkan Papakçı bence kesin oyle oldu bizeBu arada bu olay birtek benim başıma geldi sanıyordum. 2 kişiye olduysa daha büyük sıkıntı ama en azından yalnız kalmadım. Sonuç maili yerine bu naili atıp bizi unutmuş olma ihtimalleri var bu arada beni asıl üzen de o. İletişim kurabileceğim bir telefon vs. de bulamadım ne yaparız nasıl yaparız bu işi. ( Ben işlerin böyle yanlışlıklara vurulduğunu öğrenince çok üzülmüştüm. Sana da çok geçmiş olsun demek ki bahtsızlığın benim gibi nam salmış senin de
)
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.