Forumdaki diğer konuşmalarda 13/14 Aralıkta mülakata girip mail alan var, burda alan var mı 7/8 Aralıktan itibaren. Ben çok gerilmeye başladım😢😢
 
  • Like
Tepkiler: ebaskan ve B777F18
Değerli Adayımız,



Kabin memurluğu değerlendirme süreciniz devam etmektedir.



Sürecimizin devamında sizlerden belge talebimiz bulunmaktadır. Aşağıda belirtilen belgeleri 04/01/2024 Perşembe günü saat 16:00’a kadar bu e-postaya cevaben gönderebilirsiniz. Belgelerin tamamı E-Devlet üzerinden alınabilmektedir.
Yani bizde olumlu sonuçlandığı yazıyordu değiştirmiş olabilirler belkide bizde sizin gibiyiz hala sağlık maili bekliyoruz
 
Değerli Adayımız,



Kabin memurluğu değerlendirme süreciniz devam etmektedir.



Sürecimizin devamında sizlerden belge talebimiz bulunmaktadır. Aşağıda belirtilen belgeleri 04/01/2024 Perşembe günü saat 16:00’a kadar bu e-postaya cevaben gönderebilirsiniz. Belgelerin tamamı E-Devlet üzerinden alınabilmektedir.
Siz şu an bir yerde çalışıyor muydunuz?
 
Forumdaki diğer konuşmalarda 13/14 Aralıkta mülakata girip mail alan var, burda alan var mı 7/8 Aralıktan itibaren. Ben çok gerilmeye başladım😢😢
Ben de hala bekliyorum ve ben de gerilmeye başladım 7 aralıkta girdim tık yok ama 13 aralıkta girenlere onay gelmiş hep 😭😭
 
ben ankaradan girdim 25 yaşındayım aktif olarak çalışıyor gözüküyorum 11 aralıkta girdim umarım bu mülakat olumlu demektir.
 
Bu arada bu olay birtek benim başıma geldi sanıyordum. 2 kişiye olduysa daha büyük sıkıntı ama en azından yalnız kalmadım 😅. Sonuç maili yerine bu naili atıp bizi unutmuş olma ihtimalleri var bu arada beni asıl üzen de o. İletişim kurabileceğim bir telefon vs. de bulamadım ne yaparız nasıl yaparız bu işi. ( Ben işlerin böyle yanlışlıklara vurulduğunu öğrenince çok üzülmüştüm. Sana da çok geçmiş olsun demek ki bahtsızlığın benim gibi nam salmış senin de 😅)
@Furkan Papakçı bence kesin oyle oldu bize :D olumlu yerine, 2. kez mulakat maili aldik bence :) 0 (312) 590 19 07 bu numaraya veya gelen maile yanit olarak yazilip sorulabilir. telefonla ulasamadim ben henuz yarin tekrar deniyecegim. tum asamalarin cok gzl gecmisti. sizinde tecrubesiz dimi ? yas kacti buarada aktif baska iste calisiomusunuz ? bu yuzden yedekte fln miyiz acaba :/ bizden baska var mi yeni baslik acalim 😂
 
  • Like
Tepkiler: Furkan Papakçı

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.