7 değil 6 Aralık ve sonrasına sonuç maili gelmedi.Arkadaşlar merhabalar mülakatı sonuçları 6 aralığa kadar gönderildi. Fakat tüm adaylara değil. Değerlendirme sonuçları için öncelik bu tarihlerde, (7 Aralık'ta ve sonrasında katılan adaylar için.) Onun için endişe etmeyin. Eli kulağındadır.
12 Aralık kurul mülakatına girdim bugün bana evrak maili geldi ama mailde olumlu olumsuz şeklinde belirtmediler evraklara göre sağlık için ayrı bir rapor istenecekmiş bugün e devletten belgeleri yükledim.Aynı durumda olan arkadaşlar varsa rapor istenme maili gelirse buradan yazabilir mi?Olumlu olumsuz dönüş alan var mı
Kurulunuza giren kapalı bir hanımefendi mi ? Saat kaç Grubu sizinki? teşekkürler.12 Aralık kurul mülakatına girdim bugün bana evrak maili geldi ama mailde olumlu olumsuz şeklinde belirtmediler evraklara göre sağlık için ayrı bir rapor istenecekmiş bugün e devletten belgeleri yükledim.Aynı durumda olan arkadaşlar varsa rapor istenme maili gelirse buradan yazabilir mi?
Maili atar mısın burayabugün evrak teslimi için mail geldi fakat süreciniz devam etmektedir diye geldi. bu tarz mail alan geçmiş dönem var mıdır . bu arada 11 aralıkta girmiştim.
Bu arada bu olay birtek benim başıma geldi sanıyordum. 2 kişiye olduysa daha büyük sıkıntı ama en azından yalnız kalmadımbende 9 kasimda girmistim. banada ayni sekilde 2. mulakat maili gelmisti 2 hafta sonra, dikkate almami soylemislerdii. olumlu olumsuz banada hala donus gelmedi. acaba bize olumlu maili yerine yanlislilp yine mulakat maili mi atildi bundan supheleniorum cunku olumsuzda almadimbu sureci yasayip bizim gibi hala bekleyen var mi baska ??
Maili atar mısın buraya
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.