Olumlu olumsuz dönüş alan var mı
12 Aralık kurul mülakatına girdim bugün bana evrak maili geldi ama mailde olumlu olumsuz şeklinde belirtmediler evraklara göre sağlık için ayrı bir rapor istenecekmiş bugün e devletten belgeleri yükledim.Aynı durumda olan arkadaşlar varsa rapor istenme maili gelirse buradan yazabilir mi?
 
12 Aralık kurul mülakatına girdim bugün bana evrak maili geldi ama mailde olumlu olumsuz şeklinde belirtmediler evraklara göre sağlık için ayrı bir rapor istenecekmiş bugün e devletten belgeleri yükledim.Aynı durumda olan arkadaşlar varsa rapor istenme maili gelirse buradan yazabilir mi?
Kurulunuza giren kapalı bir hanımefendi mi ? Saat kaç Grubu sizinki? teşekkürler.
 
  • Like
Tepkiler: tomadeira
8 Aralık 2023 Cuma günü saat 10.30’da Üsküdar’daki THY binasında önce İngilizce Mülakatına girdim ondan geçenleri Kurul Mülakatına alıyorlardı ama çok kalabalıktı yavaş ilerliyordu öğlenden sonraya kurul mülakatı uzamıştı 10.30 grubunda en son beni kurul mülakatına almışlardı ve 3 hafta sonra olumlu yada olumsuz dönüş yapılacağı söylendi ama hiç bir dönüş olmadı ne mail geldi ne SMS
 
bugün evrak teslimi için mail geldi fakat süreciniz devam etmektedir diye geldi. bu tarz mail alan geçmiş dönem var mıdır . bu arada 11 aralıkta girmiştim.
 
bende 9 kasimda girmistim. banada ayni sekilde 2. mulakat maili gelmisti 2 hafta sonra, dikkate almami soylemislerdii. olumlu olumsuz banada hala donus gelmedi. acaba bize olumlu maili yerine yanlislilp yine mulakat maili mi atildi bundan supheleniorum cunku olumsuzda almadim :( bu sureci yasayip bizim gibi hala bekleyen var mi baska ??
Bu arada bu olay birtek benim başıma geldi sanıyordum. 2 kişiye olduysa daha büyük sıkıntı ama en azından yalnız kalmadım 😅. Sonuç maili yerine bu naili atıp bizi unutmuş olma ihtimalleri var bu arada beni asıl üzen de o. İletişim kurabileceğim bir telefon vs. de bulamadım ne yaparız nasıl yaparız bu işi. ( Ben işlerin böyle yanlışlıklara vurulduğunu öğrenince çok üzülmüştüm. Sana da çok geçmiş olsun demek ki bahtsızlığın benim gibi nam salmış senin de 😅)
 
Değerli Adayımız,



Kabin memurluğu değerlendirme süreciniz devam etmektedir.



Sürecimizin devamında sizlerden belge talebimiz bulunmaktadır. Aşağıda belirtilen belgeleri 04/01/2024 Perşembe günü saat 16:00’a kadar bu e-postaya cevaben gönderebilirsiniz. Belgelerin tamamı E-Devlet üzerinden alınabilmektedir.
Maili atar mısın buraya
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.