Acaba erkeklere mi dönüş yapıyorlar önce
Öncelikle meseleleri cinsiyetçi bir çerçeveden incelemek yerine daha objektif olarak değerlendirebileceğinizi söylemek isterim.
*Ben de bu durumu sorguladığımda bu işin tamamen rastgele olduğuna dair ve kurulda alınan puanlar bazında olduğuna dair 2 tane güçlü bilgi öğrendim. Aynı şekilde forumda biraz gezerseniz kadınların da olumlu-olumsuz dönüş aldığına dair birçok yorum okuyabilirsiniz. Rahat olun er ya da geç o mesaj gelir.*
 
Öncelikle meseleleri cinsiyetçi bir çerçeveden incelemek yerine daha objektif olarak değerlendirebileceğinizi söylemek isterim.
*Ben de bu durumu sorguladığımda bu işin tamamen rastgele olduğuna dair ve kurulda alınan puanlar bazında olduğuna dair 2 tane güçlü bilgi öğrendim. Aynı şekilde forumda biraz gezerseniz kadınların da olumlu-olumsuz dönüş aldığına dair birçok yorum okuyabilirsiniz. Rahat olun er ya da geç o mesaj gelir.*
Tabi ki puanlamaya göre yapıldığının bilincindeyim sonuçta yazı tura atmıyorlar. Dün forumda denk geldiğim olumlu mail alan 4/5 yorum sahibinin erkek olması ve alınacak host ve hostes kontenjanlarının farklı olması nedeniyle acaba değerlendirmeye önce erkeklerden mi başladılar diye düşündüm. Yoksa bir ayrımcılık yaptığım yok. Nasıl tecrübeli tecrübesiz diye ayrılıyorsak host ve hostes adayı diye de ayrılıyoruz.
 
  • Like
Tepkiler: ayten
Tabi ki puanlamaya göre yapıldığının bilincindeyim sonuçta yazı tura atmıyorlar. Dün forumda denk geldiğim olumlu mail alan 4/5 yorum sahibinin erkek olması ve alınacak host ve hostes kontenjanlarının farklı olması nedeniyle acaba değerlendirmeye önce erkeklerden mi başladılar diye düşündüm. Yoksa bir ayrımcılık yaptığım yok. Nasıl tecrübeli tecrübesiz diye ayrılıyorsak host ve hostes adayı diye de ayrılıyoruz.
Evet hepsi de erkekti yazanların
 
Evet hepsi de erkekti yazanların
Tabi ki puanlamaya göre yapıldığının bilincindeyim sonuçta yazı tura atmıyorlar. Dün forumda denk geldiğim olumlu mail alan 4/5 yorum sahibinin erkek olması ve alınacak host ve hostes kontenjanlarının farklı olması nedeniyle acaba değerlendirmeye önce erkeklerden mi başladılar diye düşündüm. Yoksa bir ayrımcılık yaptığım yok. Nasıl tecrübeli tecrübesiz diye ayrılıyorsak host ve hostes adayı diye de ayrılıyoruz.
Değil olumlu dönüş alan kadinlar da var. Ki bu forumu istatiksel olarak ölçü araci kullanmayı mantıklı bulmuyorum. Ancak sizin fikrinizdir saygi duyarim.
 
8 Aralıkta İngilizce ve Kurul mülakatına girdim halen daha hiçbir olumlu olumsuz sonuç gelmedi bu tarihlere yakın mülakatlara girişte sonuç alan oldu mu? (Tecrübesiz)
6 Aralıkta girdim henüz bi sonuç yok ortada malesef. Her gün heyecanla mailimi açıp bakıyorum 😂
 
Olumlu sonuçlanan herkesi tebrik ederim bir bilgi paylaşmak istiyorum
Eğitim sınıfını ingilizce yapıyorlarmış arkadaşlar hazırlıklı olun.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.