Arkadaşlar sabredin sağlık kontrolünde Kasım'da girenler vardı 4-6 haftaya kadar sürebiliyor, bugün itibariyle tüm süreçleri tamamladım, eğitim için tarih bekliyorum. Umarım hepiniz tek tek istediğiniz mailleri en yakın zamanda alırsınız.
 
Ben de 12 aralıkta girdim, 10:30 grubundaydım ama herhangi bir mail almadım olumlu veya olumsuz geçtiğine dair :(
 
Forumdaki diğer konuşmalarda 13/14 Aralıkta mülakata girip mail alan var, burda alan var mı 7/8 Aralıktan itibaren. Ben çok gerilmeye başladım😢😢
Ben 12 aralıkta girdim kurul mülamatına ama henüz bir mail almadım.
 
arkadaslar dun yine tecrubeli ilani acti ajet, oncelik onlarda gozukuyor… bunun yerine pegasusta baslayip 3 ay tercubeden snda ajete tecrubeli kontejanindan girmek daha kolay olcaktir zaten aylarca bekliyenlef
var :)
 
bugunle birlikte toplam 37 gundur bekliyorum hâla geri donus yok zaten tecrubeli ilani acmislar tecrubesizleri aldilar bence bizimkiler gg
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.