Herkese merhabalar, an itibariyle THY KM sürecimin olumlu sonuçlandığını öğrendim. Bir önceki göz muayenem 2022de yapılmıştı, maalesef astigmatizm derecem 2.25 çıkmıştı. Bu e-nabıza işlenmedi ve raporu alırken de bu şekilde çıkarsa bundan eleneceğim diye endişeleniyorum. Sınır 2'ymiş her bir göz için. Acaba 0.25lik bir fark kesin olarak sorun yaratır mı, herhangi bir tavsiyeniz var mıdır? Rapor ücreti de hayli yüksek olduğu için şansımı deneyip denememe konusunda gidip geliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba süreciniz nasıl ilerledi? Kısaca bilgi verebilir misiniz?
 
iyide 2019 da olan bir olay 2 kere yazdirildi ilac sadece. Bagimlilik yaptigi icin daha sonrasinda kullanmadimda. Raporlu bir ilacta degil. Yani 6 ay surekli kullan astimsin gibi vs. Gizlenme olsa gizlerdim >D Bana gore engel teskil edecek bir sey degil. Ama gidip 15bin tl saglik raporuna verip , boyle sacma bir seyden eleneceksem. gercekten sacma. Thynin dokturunun iletisim bilgilerine ulasmam lazim bir sekilde. O rapora o parayi odemeden. Eger direk eliyorsa bu yuzden simdiden birakmakta fayda var.
Merhaba süreciniz nasıl ilerledi? Ben de benzer surecteyim o nedenle merak ettim
 
göz yorgunluğunda gözün dışa kayması durumunda ne oluyor bilen var mı ? kayma elenme sebebi ama kalıcı bir kayma yok ?
 
En son kurul mülakatı için gittiğimde sırasıyla boy-kilo ölçümü, yara izi kontrolü, İngilizce mülakatı ve kurul görüşmesi şeklinde ilerledi, aynı gün içinde yaklaşık 2 saat sürdü. Bu adımların olumlu sonuç aldığımı öğrendim. Bundan sonra işe giriş belgelerini yükleme, sağlık raporu alma, işe giriş muayenesi ve en son üniforma ölçüsü verme işlemleri var. Belgeler için bir liste iletildi, onları yükleyip ilgili hastanelerden sağlık raporu alıyorsunuz, işe giriş muayenesi sırasında sağlık kuruluna onu teslim ediyorsunuz, gerekli kontroller sağlanıyor ve olumlu geçerse ölçü veriyorsunuz. Sonrasında da eğitime başlıyorsunuz ve resmi olarak işe alınmış oluyorsunuz. Tüm detaylar, hastaneler vs her şey en son mailde size detaylıca sunuluyor. Farklı bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım ☺️
Kardeşim merhaba, sağlık raporu teslimi sırasında kontroller gerçekleştiriliyor demişsin. Bunu biraz açar mısın? Mesela orada aynı hastanede olduğu gibi muayene ve testlere mi sokuyorlar yoksa sadece hastaneden alınan raporlar üzerinden muayene kontrolü mü yapılıyor. Teşekkür ederim...
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.