ama iste emin olmak gerek. 6 kere ufleme testi yaptirmislardi , doktor kararsiz kaldi ne olur ne olmaz diye astim icin foster diye bir sey yazmisti. 1 ay kullandim baktim bagimlilik yapiyor sonrasinda attim daha kullanmadim 5 yil boyunca. Gemide vs. calistim , 50kg halat cekiyorduk ,astim olsam zaten o tempoda calisirken simdiye hayatta olmazdim muhtemelen >D en iyisi thy doktorundan ve ilk gittigim hastaneden bilgi almak benim icin. Engel teskil edecekse birakirim yapacak bir sey yok.

o listede yazan aciklamaya gore
Geçmişte tanısı ve/veya tedavisi (medikal tedavi ya da ameliyat) ve/veya bulgusuolanlar da dahil olmak üzere işe giriş muayenesinde tekrar değerlendirilecektir. Sözkonusu tanı ve/veya tedavi ve/veya bulgunun kesinleşmesi durumunda adaylarınişe girişi uygun değildir.
benimki medikal tedaviye girer. tani olarak muhtemelen. kesinlesip kesinlesmedigini tekrar test yaptirarak ogrenebiliriz.
Astım ilaç gerektiren durumdaysa alınmıyor geçmişte de gözüktüğü için şimdiki durumun iyi bile olsa bahane edip eliyorlar arkadaşım ben uydurmuyorum boyun fıtığı kemik kırılma kas ezilmesi kısacası doktora gittiysen geçmişte yandın geçmişin temiz olacak kan değerinden eliyorlar adayları bundan mı geri kalacaklar
 
Göz çizdirildikten 3 ay sonra rapor alınıyor bilginize

Rapor temiz çıksa dahi Thy nin hekimi direkt eliyor e nabız a erişim sağladığı için
Thyde calisan herhangibir doktorun iletisim bilgilerini verirler mi acaba istesek. Emin olmadan birakmak istemiyorum. Polislik sinavina hazirlanirken nefes darligi oldugu icin oyle bir ilacla tedavi sunmuslardi. Astimla alakasida olmayabilir durumun. Olmazsa istanbula gidip kapilarina dayanirim yapacak bir sey yok >D o rapora o kadar para vermeden once almam gerekiyor o bilgiyi. Sistemde 2 tane ilac gorunuyor diye kesin eleniyor muyum ? net bir bilgi yok. Sonucta tani konsa bile tekrar degerlendirilecektir diyor. direk eleneceklerdir gibi bir sey demiyor.
 
En son kurul mülakatı için gittiğimde sırasıyla boy-kilo ölçümü, yara izi kontrolü, İngilizce mülakatı ve kurul görüşmesi şeklinde ilerledi, aynı gün içinde yaklaşık 2 saat sürdü. Bu adımların olumlu sonuç aldığımı öğrendim. Bundan sonra işe giriş belgelerini yükleme, sağlık raporu alma, işe giriş muayenesi ve en son üniforma ölçüsü verme işlemleri var. Belgeler için bir liste iletildi, onları yükleyip ilgili hastanelerden sağlık raporu alıyorsunuz, işe giriş muayenesi sırasında sağlık kuruluna onu teslim ediyorsunuz, gerekli kontroller sağlanıyor ve olumlu geçerse ölçü veriyorsunuz. Sonrasında da eğitime başlıyorsunuz ve resmi olarak işe alınmış oluyorsunuz. Tüm detaylar, hastaneler vs her şey en son mailde size detaylıca sunuluyor. Farklı bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım ☺️
 
En son kurul mülakatı için gittiğimde sırasıyla boy-kilo ölçümü, yara izi kontrolü, İngilizce mülakatı ve kurul görüşmesi şeklinde ilerledi, aynı gün içinde yaklaşık 2 saat sürdü. Bu adımların olumlu sonuç aldığımı öğrendim. Bundan sonra işe giriş belgelerini yükleme, sağlık raporu alma, işe giriş muayenesi ve en son üniforma ölçüsü verme işlemleri var. Belgeler için bir liste iletildi, onları yükleyip ilgili hastanelerden sağlık raporu alıyorsunuz, işe giriş muayenesi sırasında sağlık kuruluna onu teslim ediyorsunuz, gerekli kontroller sağlanıyor ve olumlu geçerse ölçü veriyorsunuz. Sonrasında da eğitime başlıyorsunuz ve resmi olarak işe alınmış oluyorsunuz. Tüm detaylar, hastaneler vs her şey en son mailde size detaylıca sunuluyor. Farklı bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım ☺️
merhaba kolumun arka tarafınının dirsek üstünden omzumun arkasına doğru yanık izi var bundan dolayı elenir miyim acaba?
kaynar su dökülmüştü koluma
 
Thyde calisan herhangibir doktorun iletisim bilgilerini verirler mi acaba istesek. Emin olmadan birakmak istemiyorum. Polislik sinavina hazirlanirken nefes darligi oldugu icin oyle bir ilacla tedavi sunmuslardi. Astimla alakasida olmayabilir durumun. Olmazsa istanbula gidip kapilarina dayanirim yapacak bir sey yok >D o rapora o kadar para vermeden once almam gerekiyor o bilgiyi. Sistemde 2 tane ilac gorunuyor diye kesin eleniyor muyum ? net bir bilgi yok. Sonucta tani konsa bile tekrar degerlendirilecektir diyor. direk eleneceklerdir gibi bir sey demiyor.
Dostum bu arkadaş kendinden bir sey olmayacagıno anladıgı icin sanırım tüm saglık postlarının altında negatif kasıyor, astım icin teshis varsa sorun edebilir tabiki neticesinde listede yazıyor. ama bununla ilgili sorunun olmadıgını vs anlat ve ek tetkik vs isteyebilirler sft gibi. denemek istiyorsan dene ya da benim tavsiyem eğitim ve arastırma hastanesinden rapor al astımın olmadıgına dair, onu da farklı bi doktor görüsü olarak listeye ekle saglık raporunla beraber teslim et.
 
  • Like
Tepkiler: ExpertELT
Dostum bu arkadaş kendinden bir sey olmayacagıno anladıgı icin sanırım tüm saglık postlarının altında negatif kasıyor, astım icin teshis varsa sorun edebilir tabiki neticesinde listede yazıyor. ama bununla ilgili sorunun olmadıgını vs anlat ve ek tetkik vs isteyebilirler sft gibi. denemek istiyorsan dene ya da benim tavsiyem eğitim ve arastırma hastanesinden rapor al astımın olmadıgına dair, onu da farklı bi doktor görüsü olarak listeye ekle saglık raporunla beraber teslim et.
ben gittigimde bizzat thy doktoruna sordum. direk elemiyoruz dedi. test sonuclari tatmin edici degilse ek tetkik istiyoruz dedi. Ben genede emin gibiyim ufleme testi varsa sknt yasayacagimdan ama bakalim gene de sansimi denerim. Katilan herkese bol sans >D
 
ben gittigimde bizzat thy doktoruna sordum. direk elemiyoruz dedi. test sonuclari tatmin edici degilse ek tetkik istiyoruz dedi. Ben genede emin gibiyim ufleme testi varsa sknt yasayacagimdan ama bakalim gene de sansimi denerim. Katilan herkese bol sans >D
Bende de astım yok ama nefesim tıkanıyor o lanet seyi üflerken, su nefes egzersizi yaptıran 50 tlilik seylerden aldım kendi kendime balon sisirip ona üflüyorum. ne saglıkmıs arkadas 😂
 
  • Like
Tepkiler: ExpertELT
Bende de astım yok ama nefesim tıkanıyor o lanet seyi üflerken, su nefes egzersizi yaptıran 50 tlilik seylerden aldım kendi kendime balon sisirip ona üflüyorum. ne saglıkmıs arkadas 😂
bende var mi yok mu emin degilim ama ilac vs. kullanmiyorum. o ufleme seyini yapan doktor belki kotuydu, 6 kere test yapti anlayamamisti sonucu, su ilaci bir dene diye yazdi ,1.5 ay civari kullandim olumsuz etkiledigi icin birakmistim. Ama nefesim oyle kuvvetli degil, sikinti yasarim gibi duruyor o test varsa ozellikle >D yoksa yillardir ciger filmi vs. cektiririm bir sorun cikmaz.
 
Merhaba, astigmat ile ilgili son durum ne oldu? Kurula mı kaldınız elendiniz mi? Yoksa çizdirip 3 ay sonra gelin mi dediler?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.