iyide 2019 da olan bir olay 2 kere yazdirildi ilac sadece. Bagimlilik yaptigi icin daha sonrasinda kullanmadimda. Raporlu bir ilacta degil. Yani 6 ay surekli kullan astimsin gibi vs. Gizlenme olsa gizlerdim >D Bana gore engel teskil edecek bir sey degil. Ama gidip 15bin tl saglik raporuna verip , boyle sacma bir seyden eleneceksem. gercekten sacma. Thynin dokturunun iletisim bilgilerine ulasmam lazim bir sekilde. O rapora o parayi odemeden. Eger direk eliyorsa bu yuzden simdiden birakmakta fayda var.