Ekoimam

Üye
14 Ağu 2024
7
7
0
Herkese merhabalar, an itibariyle THY KM sürecimin olumlu sonuçlandığını öğrendim. Bir önceki göz muayenem 2022de yapılmıştı, maalesef astigmatizm derecem 2.25 çıkmıştı. Bu e-nabıza işlenmedi ve raporu alırken de bu şekilde çıkarsa bundan eleneceğim diye endişeleniyorum. Sınır 2'ymiş her bir göz için. Acaba 0.25lik bir fark kesin olarak sorun yaratır mı, herhangi bir tavsiyeniz var mıdır? Rapor ücreti de hayli yüksek olduğu için şansımı deneyip denememe konusunda gidip geliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
 
Herkese merhabalar, an itibariyle THY KM sürecimin olumlu sonuçlandığını öğrendim. Bir önceki göz muayenem 2022de yapılmıştı, maalesef astigmatizm derecem 2.25 çıkmıştı. Bu e-nabıza işlenmedi ve raporu alırken de bu şekilde çıkarsa bundan eleneceğim diye endişeleniyorum. Sınır 2'ymiş her bir göz için. Acaba 0.25lik bir fark kesin olarak sorun yaratır mı, herhangi bir tavsiyeniz var mıdır? Rapor ücreti de hayli yüksek olduğu için şansımı deneyip denememe konusunda gidip geliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Öncelikle tebrik ederim mükakata ne zaman girmiştiniz ? Göz bazı durumlarda geri de ilerleyebiliyor isterseniz tekrardan kontrol ettirin sınırın üstündeyse halen kurula bırakma şansları var. Benimde endişelendigim şeyler var o yüzden kuruldan önce kendim kontrol ettircem onları.
 
Herkese merhabalar, an itibariyle THY KM sürecimin olumlu sonuçlandığını öğrendim. Bir önceki göz muayenem 2022de yapılmıştı, maalesef astigmatizm derecem 2.25 çıkmıştı. Bu e-nabıza işlenmedi ve raporu alırken de bu şekilde çıkarsa bundan eleneceğim diye endişeleniyorum. Sınır 2'ymiş her bir göz için. Acaba 0.25lik bir fark kesin olarak sorun yaratır mı, herhangi bir tavsiyeniz var mıdır? Rapor ücreti de hayli yüksek olduğu için şansımı deneyip denememe konusunda gidip geliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Tebrik ederim. Umarım bundan sonrası da hayırlı gerçekleşir. Sağlık raporu ücretini paylaştılar mı?
 
Öncelikle tebrik ederim mükakata ne zaman girmiştiniz ? Göz bazı durumlarda geri de ilerleyebiliyor isterseniz tekrardan kontrol ettirin sınırın üstündeyse halen kurula bırakma şansları var. Benimde endişelendigim şeyler var o yüzden kuruldan önce kendim kontrol ettircem onları.
Çok teşekkürler yanıtınız için. Ben ilana ilk başvuran gruptaymışım, ilana da ilk gün başvurmuştum, kurul mülakatı esnasında bize ilk grupta olduğumuzu belirtmişlerdi. Kurula 29 Temmuz sabahı girmiştim. 1 saat önce de olumlu mailimi aldım.
 
Tebrik ederim. Umarım bundan sonrası da hayırlı gerçekleşir. Sağlık raporu ücretini paylaştılar mı?
Çok teşekkürler, paylaşmadılar maalesef. Hastaneden hastaneye de değişiyor diye biliyorum çok büyük fark olmasa da. Yarın arayıp öğreneceğim, burayı güncellerim.
 
  • Like
Tepkiler: bilalc
Çok teşekkürler yanıtınız için. Ben ilana ilk başvuran gruptaymışım, ilana da ilk gün başvurmuştum, kurul mülakatı esnasında bize ilk grupta olduğumuzu belirtmişlerdi. Kurula 29 Temmuz sabahı girmiştim. 1 saat önce de olumlu mailimi aldım.
Bende açıldığı dakika başvurmuştum 😂😂 biz heyecanlı ekip olarak… ben belge eksikliğinden bir hafta geç çağrıldım muhtemelen ikinci gruptayım. 29 temmuz-1 ağustos arası girenlere geldi evet yanıt. Sıra bizim grupta inşallah. O kadar da kızlarla tanıştım keşke numaralarını alsaydım meraktan çatlıcam.
 
Bende açıldığı dakika başvurmuştum 😂😂 biz heyecanlı ekip olarak… ben belge eksikliğinden bir hafta geç çağrıldım muhtemelen ikinci gruptayım. 29 temmuz-1 ağustos arası girenlere geldi evet yanıt. Sıra bizim grupta inşallah. O kadar da kızlarla tanıştım keşke numaralarını alsaydım meraktan çatlıcam.
Hayırlısı olsun sizin için de umarım olumlu yanıtınızı en yakın zamanda alırsınız ☺️
 
Konu başlığı farklı ama KM sürecinden de bahsedebilir misin?
En son kurul mülakatı için gittiğimde sırasıyla boy-kilo ölçümü, yara izi kontrolü, İngilizce mülakatı ve kurul görüşmesi şeklinde ilerledi, aynı gün içinde yaklaşık 2 saat sürdü. Bu adımların olumlu sonuç aldığımı öğrendim. Bundan sonra işe giriş belgelerini yükleme, sağlık raporu alma, işe giriş muayenesi ve en son üniforma ölçüsü verme işlemleri var. Belgeler için bir liste iletildi, onları yükleyip ilgili hastanelerden sağlık raporu alıyorsunuz, işe giriş muayenesi sırasında sağlık kuruluna onu teslim ediyorsunuz, gerekli kontroller sağlanıyor ve olumlu geçerse ölçü veriyorsunuz. Sonrasında da eğitime başlıyorsunuz ve resmi olarak işe alınmış oluyorsunuz. Tüm detaylar, hastaneler vs her şey en son mailde size detaylıca sunuluyor. Farklı bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım ☺️
 
  • Like
Tepkiler: tayfungu

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.