Herkese merhabalar, an itibariyle THY KM sürecimin olumlu sonuçlandığını öğrendim. Bir önceki göz muayenem 2022de yapılmıştı, maalesef astigmatizm derecem 2.25 çıkmıştı. Bu e-nabıza işlenmedi ve raporu alırken de bu şekilde çıkarsa bundan eleneceğim diye endişeleniyorum. Sınır 2'ymiş her bir göz için. Acaba 0.25lik bir fark kesin olarak sorun yaratır mı, herhangi bir tavsiyeniz var mıdır? Rapor ücreti de hayli yüksek olduğu için şansımı deneyip denememe konusunda gidip geliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba, gecen sene kadın alımında 0,25 farkla bile elenenler oldu. Sınır neyse üstü asla kabul edilmiyor. Fakat; (zaman varsa )çizdirmek için zaman tanıyorlar. Tamamen size kalmış
 
Merhaba, gecen sene kadın alımında 0,25 farkla bile elenenler oldu. Sınır neyse üstü asla kabul edilmiyor. Fakat; (zaman varsa )çizdirmek için zaman tanıyorlar. Tamamen size kalmış
Çok teşekkürler, çizdirmek konusunda herhangi bir problemim yok aslında, umarım vakit tanınır. Yanıtınız için teşekkürler tekrardan 🙏
 
  • Like
Tepkiler: Mirmo
En son kurul mülakatı için gittiğimde sırasıyla boy-kilo ölçümü, yara izi kontrolü, İngilizce mülakatı ve kurul görüşmesi şeklinde ilerledi, aynı gün içinde yaklaşık 2 saat sürdü. Bu adımların olumlu sonuç aldığımı öğrendim. Bundan sonra işe giriş belgelerini yükleme, sağlık raporu alma, işe giriş muayenesi ve en son üniforma ölçüsü verme işlemleri var. Belgeler için bir liste iletildi, onları yükleyip ilgili hastanelerden sağlık raporu alıyorsunuz, işe giriş muayenesi sırasında sağlık kuruluna onu teslim ediyorsunuz, gerekli kontroller sağlanıyor ve olumlu geçerse ölçü veriyorsunuz. Sonrasında da eğitime başlıyorsunuz ve resmi olarak işe alınmış oluyorsunuz. Tüm detaylar, hastaneler vs her şey en son mailde size detaylıca sunuluyor. Farklı bir sorunuz olursa yardımcı olmaya çalışırım ☺️
Boy ve kilonu öğrenebilir miyim :)
 
Boy ve kilonu öğrenebilir miyim :)
Boy kilo için google'a "vücut kitle endeksi hesaplama" diye yazıp boyunuzu ve kilonuzu girerseniz aldığınız değerin 18,5 ile 24,9 arasında olması gerekiyor. O şekilde kontrol edebilirsiniz. Boyunuz kadınsanız 160-180, erkekseniz 170-190 olması gerekiyor, ama ben yıllarca aynı çıkan boyumdan yaklaşık 3 cm kısa çıktım. Sınırdaysanız bilginiz olsun. Tartı gibi bir aletle ölçüyorlar boyunuzu ve kilonuzu.
 
  • Like
Tepkiler: selfmachine
Herkese merhabalar, an itibariyle THY KM sürecimin olumlu sonuçlandığını öğrendim. Bir önceki göz muayenem 2022de yapılmıştı, maalesef astigmatizm derecem 2.25 çıkmıştı. Bu e-nabıza işlenmedi ve raporu alırken de bu şekilde çıkarsa bundan eleneceğim diye endişeleniyorum. Sınır 2'ymiş her bir göz için. Acaba 0.25lik bir fark kesin olarak sorun yaratır mı, herhangi bir tavsiyeniz var mıdır? Rapor ücreti de hayli yüksek olduğu için şansımı deneyip denememe konusunda gidip geliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.
Göze dikkat ediliyor raporda zaten çıkacağı için eleyecekler
 
Arkadaşlar benim geçen sene 2 psikiyatri ziyaretim oldu. Bir tanı gözükmüyor ilkinde de ilaç yazdırdım ancak almadım, ikincisinde de yazdırdım ve aldım biri yeşil biri beyaz. Sizce bunlar kesin eleme sebebi mi? Kurula bırakılırsa da sanırım olumsuz dönüş oluyor
 
thy doktoruyla konusuyormusuz ilerleyen sureclerde e-nabizimiza bakiyorlarmis. Oyleyse saglik raporuna ne gerek var ki ben anlamadim >D saglik raporunda sorun olmazsda , e nabiza bakarlarsa sorun olabilir cogu kisi icin. Benim 2019 da astim icin sprey almistim mesela ama kullanmadim hic. Ondan elerlerse 15bin tl bosa gitmis olur rapor icinde. Bilemedim ne yapsam.
 
thy doktoruyla konusuyormusuz ilerleyen sureclerde e-nabizimiza bakiyorlarmis. Oyleyse saglik raporuna ne gerek var ki ben anlamadim >D saglik raporunda sorun olmazsda , e nabiza bakarlarsa sorun olabilir cogu kisi icin. Benim 2019 da astim icin sprey almistim mesela ama kullanmadim hic. Ondan elerlerse 15bin tl bosa gitmis olur rapor icinde. Bilemedim ne yapsam.
Verdikleri listede yazıyor hepsi ayrıca e nabızda gizlersen bilgilerini ve yalan söylersen de eleniyorsun istediğin kadar sağlam sağlıklı ol
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.