Geçen sene bir arkadaşım karşılaşmıştı. İşkur'a ulaşıp yanlış hatırlamıyorsam 1 haftaya yakın bu problemi çözmekle uğraşmıştı. Elini hızlı tutmanı öneririm hocam.işkur kaydı oluştururken kendi bölümüm çıkmıyor başka bir bölüm üzerinden bölümümü gösteriyor ve kendi bölümümü seçemiyorum , bu problemle karşılaşan var mı ?