bana direkt raporun ücretli olduğunu söylediler devlet hastanesinde. herhangi bir muayene yapmadan direkt raporu hazırladı.ben de bunu soracaktım, aynen gittiğimde bana aile hekimim bir ücretli bir de ücretsiz iki rapor olduğunu söyledi ben de genel tıbbi değerlendirme istediklerini söyledim, muayeneyi kendileri yapacakları için ücretsiz olan a5 boyutunda kaşeli imzalı bir rapor verdi sadece. Ayrıca e-devletten sağlık raporu formu da doldurmuştum.