Pozisyon veya İlan Adı
Take off 101
Merhabalar arkadaşlar, herhangi bir cevap alan oldu mu?
Hayır, henüz herhangi bir dönüş olmadı. Ancak programda bir sarkma yoksa, önümüzdeki hafta içinde açıklanacağını düşünüyorum. Ayrıca geçen sene adayların hepsine aynı anda cevap maili gönderilmiş; bence bizde de öyle olacak.
 
Büyük ihtimalle dediğin gibi önümüzdeki haftaya cevaplar gelir. Fakat take off jr üniversite mülakatları halen devam ediyor diye biliyorum. İnşallah orası burayı etkilemez.

Bu arada bazen red olarak bile cevap gelmiyormuş. Yoğunluğa bağlı diye tahmin ediyorum.
 
Büyük ihtimalle dediğin gibi önümüzdeki haftaya cevaplar gelir. Fakat take off jr üniversite mülakatları halen devam ediyor diye biliyorum. İnşallah orası burayı etkilemez.

Bu arada bazen red olarak bile cevap gelmiyormuş. Yoğunluğa bağlı diye tahmin ediyorum.
Açıkçası ben de aynı şeyden çekiniyorum. 101 ve Jr. süreçleri en başta paralel ilerliyordu, ancak Jr. programı sanırım biraz ileri tarihlere sarktı. Dediğin gibi, inşallah burayı etkileyen bir durum olmaz. Forumda da 101’le ilgili çok aktif üye yok, umarım henüz mülakata girmemiş biri kalmamıştır.
 
  • Like
Tepkiler: 32hrn
Arkadaşlar merhaba,
Hepinize başarılar diliyorum öncelikle. 101 ile Jr. birbirine yakın zamanlarda açıklanabilir. Açıkçası ağustos içerisinde maillerin geleceğini düşünüyorum yüksek ihtimalle. Eğer olur da sizlere erken gelirse diye konuyu takip ediyor olacağım forumdan. Bilgilendirmelerinizi yaparsanız çok mutlu oluruz. Kolay gelsin, sevgiler.
 
Ne olursa olsun ama en geç Ağustos ortası gibi cevap vermeleri lazım diye düşünüyorum. Eylül'de başlayacak sonuçta.
 
Ne olursa olsun ama en geç Ağustos ortası gibi cevap vermeleri lazım diye düşünüyorum. Eylül'de başlayacak sonuçta.
Bizim konu başlığına bakarsanız eğer şu anda halen daha mülakat daveti bekleyen arkadaşlarımız var ve giren arkadaşlarımızdan bazıları da yeniden birim mülakat daveti aldı . Eylül ayında başlayacaktır program tabii ki ancak sonlara doğru da sarkma olabilir diye düşünüyorum yoğunluktan ötürü. Umarım süreç hem sizler için hem bizler için hızlı bir şekilde ilerler.
 
  • Like
Tepkiler: aviator01
Arkadaşlar merhaba,
Hepinize başarılar diliyorum öncelikle. 101 ile Jr. birbirine yakın zamanlarda açıklanabilir. Açıkçası ağustos içerisinde maillerin geleceğini düşünüyorum yüksek ihtimalle. Eğer olur da sizlere erken gelirse diye konuyu takip ediyor olacağım forumdan. Bilgilendirmelerinizi yaparsanız çok mutlu oluruz. Kolay gelsin, sevgiler.
Merhabalar, sizlere de başarılar, inşallah buradan takipte kalalım.
 
Bizim konu başlığına bakarsanız eğer şu anda halen daha mülakat daveti bekleyen arkadaşlarımız var ve giren arkadaşlarımızdan bazıları da yeniden birim mülakat daveti aldı . Eylül ayında başlayacaktır program tabii ki ancak sonlara doğru da sarkma olabilir diye düşünüyorum yoğunluktan ötürü. Umarım süreç hem sizler için hem bizler için hızlı bir şekilde ilerler.

Evet Jr için hala sürecin devam ettiğini duydum. Umarım gecikme olmaz ve bir an önce iki sürecide tamamlarlar.
 
Ne olursa olsun ama en geç Ağustos ortası gibi cevap vermeleri lazım diye düşünüyorum. Eylül'de başlayacak sonuçta.
Başlangıç tarihi olarak Eylül ayı olduğunu biliyoruz o yüzden dediğiniz gibi çok geç cevap vermezler diye düşünüyorum. Bununla birlikte, Eylül ayının herhangi bir pazartesi günü başlama imkânı sunduklarını duymuştum ama nereden duyduğumu hatırlamıyorum.

Ayrıca, belki programın ileri bir tarihe sarktığından haberimiz olmadığındandır, belki de gerçekten her şey belirtilen takvime göre ilerliyordur; bu yüzden ben 101’in bize söylenen tarihte açıklanacağına inanıyorum. :)
 
  • Like
Tepkiler: feelsogood

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.