Hayır, henüz herhangi bir dönüş olmadı. Ancak programda bir sarkma yoksa, önümüzdeki hafta içinde açıklanacağını düşünüyorum. Ayrıca geçen sene adayların hepsine aynı anda cevap maili gönderilmiş; bence bizde de öyle olacak.Merhabalar arkadaşlar, herhangi bir cevap alan oldu mu?
Açıkçası ben de aynı şeyden çekiniyorum. 101 ve Jr. süreçleri en başta paralel ilerliyordu, ancak Jr. programı sanırım biraz ileri tarihlere sarktı. Dediğin gibi, inşallah burayı etkileyen bir durum olmaz. Forumda da 101’le ilgili çok aktif üye yok, umarım henüz mülakata girmemiş biri kalmamıştır.Büyük ihtimalle dediğin gibi önümüzdeki haftaya cevaplar gelir. Fakat take off jr üniversite mülakatları halen devam ediyor diye biliyorum. İnşallah orası burayı etkilemez.
Bu arada bazen red olarak bile cevap gelmiyormuş. Yoğunluğa bağlı diye tahmin ediyorum.
Bizim konu başlığına bakarsanız eğer şu anda halen daha mülakat daveti bekleyen arkadaşlarımız var ve giren arkadaşlarımızdan bazıları da yeniden birim mülakat daveti aldı . Eylül ayında başlayacaktır program tabii ki ancak sonlara doğru da sarkma olabilir diye düşünüyorum yoğunluktan ötürü. Umarım süreç hem sizler için hem bizler için hızlı bir şekilde ilerler.Ne olursa olsun ama en geç Ağustos ortası gibi cevap vermeleri lazım diye düşünüyorum. Eylül'de başlayacak sonuçta.
Merhabalar, sizlere de başarılar, inşallah buradan takipte kalalım.Arkadaşlar merhaba,
Hepinize başarılar diliyorum öncelikle. 101 ile Jr. birbirine yakın zamanlarda açıklanabilir. Açıkçası ağustos içerisinde maillerin geleceğini düşünüyorum yüksek ihtimalle. Eğer olur da sizlere erken gelirse diye konuyu takip ediyor olacağım forumdan. Bilgilendirmelerinizi yaparsanız çok mutlu oluruz. Kolay gelsin, sevgiler.
Bizim konu başlığına bakarsanız eğer şu anda halen daha mülakat daveti bekleyen arkadaşlarımız var ve giren arkadaşlarımızdan bazıları da yeniden birim mülakat daveti aldı . Eylül ayında başlayacaktır program tabii ki ancak sonlara doğru da sarkma olabilir diye düşünüyorum yoğunluktan ötürü. Umarım süreç hem sizler için hem bizler için hızlı bir şekilde ilerler.
Başlangıç tarihi olarak Eylül ayı olduğunu biliyoruz o yüzden dediğiniz gibi çok geç cevap vermezler diye düşünüyorum. Bununla birlikte, Eylül ayının herhangi bir pazartesi günü başlama imkânı sunduklarını duymuştum ama nereden duyduğumu hatırlamıyorum.Ne olursa olsun ama en geç Ağustos ortası gibi cevap vermeleri lazım diye düşünüyorum. Eylül'de başlayacak sonuçta.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.
