Ben bazı sebeplerden dolayı işe başlama tarihini 6 Ekim olarak seçmiştim. Tarih seçimi onay maili geldikten sonra bir daha herhangi bir mail gelmedi. 6 Ekimi seçen arkadaşlardan kendisine mail gelen var mı? Geldiyse ne ile alakalı ?
İkinci bir soru, işe başlamış olan arkadaşlara bilgilendirme vs. maili kaç gün önce gelmişti direkt tarih verebilirseniz sevinirim