Pozisyon veya İlan Adı
Take off 101
işkur kaydı oluştururken kendi bölümüm çıkmıyor başka bir bölüm üzerinden bölümümü gösteriyor ve kendi bölümümü seçemiyorum , bu problemle karşılaşan var mı ?
Geçen sene bir arkadaşım karşılaşmıştı. İşkur'a ulaşıp yanlış hatırlamıyorsam 1 haftaya yakın bu problemi çözmekle uğraşmıştı. Elini hızlı tutmanı öneririm hocam.
 
Geçen sene bir arkadaşım karşılaşmıştı. İşkur'a ulaşıp yanlış hatırlamıyorsam 1 haftaya yakın bu problemi çözmekle uğraşmıştı. Elini hızlı tutmanı öneririm hocam.
araya haftasonu girdiği için ulaşım sağlayamıyorum, 1 hafta gibi bir süre içinde de zaten muayene olacağız umarım bi sıkıntı yaratmaz
 
araya haftasonu girdiği için ulaşım sağlayamıyorum, 1 hafta gibi bir süre içinde de zaten muayene olacağız umarım bi sıkıntı yaratmaz
Hangi başlama tarihini seçtin bilmiyorum ama bana gelen mailde ayın 8 ine kadar belgelerin yüklenmesi gerektiği yazıyordu. Eğer sende daha ileri bir tarihse çok daha iyi tabii ki.
 
15 Eylül olarak seçtiğim için maalesef benim de 8 Eylül son belge yükleme tarihi.
Sağlık muayenesi ile bu belgelerin süreçlerinin farklı ilerlediğini düşünüyorum , mail atsan büyük ihtimalle bugün dönüş alamazsın. Tek çare verilen süre bittikten sonra neden yüklemediğini öğrenmek için onların seni araması diye düşünüyorum.
 
  • Like
Tepkiler: lenourestne
Sağlık muayenesi ile bu belgelerin süreçlerinin farklı ilerlediğini düşünüyorum , mail atsan büyük ihtimalle bugün dönüş alamazsın. Tek çare verilen süre bittikten sonra neden yüklemediğini öğrenmek için onların seni araması diye düşünüyorum.
belgeyi yükledim ama problemle ilgili mail atmayı da düşünüyorum
 
belgeyi yükledim ama problemle ilgili mail atmayı da düşünüyorum
Ne kadar işlevli olur bilemiyorum ama bölümünü seçtiğin ekranın görüntüsünü kaydedip üzerine bölümünün bu ekranda görünmediğini açıklayan bir yazı yazabilirsen ve sisteme bu ekran görüntüsünü yüklersen en azından sorunun neyden kaynaklandığını anlayabilirler ve sürecini buna göre devam ettirebilirler bence.
 
  • Like
Tepkiler: lenourestne
Ne kadar işlevli olur bilemiyorum ama bölümünü seçtiğin ekranın görüntüsünü kaydedip üzerine bölümünün bu ekranda görünmediğini açıklayan bir yazı yazabilirsen ve sisteme bu ekran görüntüsünü yüklersen en azından sorunun neyden kaynaklandığını anlayabilirler ve sürecini buna göre devam ettirebilirler bence.
teşekkür ederim 🙏🏼
 
  • Like
Tepkiler: aviator01
Arkadaşlar merhaba çalışan bilgi formunda en altta yer alan sorumluluğu kabul ettiğime dair bir kutucuk var çok uğraştım ama işaretleyemiyorum. Sizler de böyle bir sorun yaşadınız mı yoksa ben mi beceremiyorum
 
Arkadaşlar merhaba çalışan bilgi formunda en altta yer alan sorumluluğu kabul ettiğime dair bir kutucuk var çok uğraştım ama işaretleyemiyorum. Sizler de böyle bir sorun yaşadınız mı yoksa ben mi beceremiyorum
dosyayı indirdiğinde google dokümanlar üzerinden açılacak sol üst köşede boya fırçası gibi bir simge var onu seçip kutucuğu boyayabilirsin, dosyayı sonrasında pdf'e çevirip yükleyebilirsin
 
  • Like
Tepkiler: Bhavva

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.