Hocam galiba senin de mail atman gerekecek ama bana kalırsa iş deneyimi olduğu için sağlık dosyasını doldurmanı isteyebilirler.bir önceki iş yerimde 30 günden az sürede sigortalı çalıştığım için sağlık raporu istememişlerdi ancak mailde önceki iş yerinden de konuyla ilgili imza kaşe istediklerine dair bir ek var, ancak diğer bir ekte de eğer alamıyorsanız bununla ilgili dilekçe doldurmam gerektiğiyle ilgili bir ifade yazılmış, bu durumda önceki iş yerime gidip yazı mı istemeliyim yoksa sağlık raporuyla beraber dilekçe mi doldurmalıyım ?
Ayrıca sağlık raporu için elini çabuk tutmanı öneririm , ben raporu aile hekimimin keyfi istemediği için kendisinden alamadım. Her özel hastane de bu raporu düzenlemiyor sıkıntı çekebilirsin.