Pozisyon veya İlan Adı
Take off 101
bir önceki iş yerimde 30 günden az sürede sigortalı çalıştığım için sağlık raporu istememişlerdi ancak mailde önceki iş yerinden de konuyla ilgili imza kaşe istediklerine dair bir ek var, ancak diğer bir ekte de eğer alamıyorsanız bununla ilgili dilekçe doldurmam gerektiğiyle ilgili bir ifade yazılmış, bu durumda önceki iş yerime gidip yazı mı istemeliyim yoksa sağlık raporuyla beraber dilekçe mi doldurmalıyım ?
Hocam galiba senin de mail atman gerekecek ama bana kalırsa iş deneyimi olduğu için sağlık dosyasını doldurmanı isteyebilirler.

Ayrıca sağlık raporu için elini çabuk tutmanı öneririm , ben raporu aile hekimimin keyfi istemediği için kendisinden alamadım. Her özel hastane de bu raporu düzenlemiyor sıkıntı çekebilirsin.
 
bir önceki iş yerimde 30 günden az sürede sigortalı çalıştığım için sağlık raporu istememişlerdi ancak mailde önceki iş yerinden de konuyla ilgili imza kaşe istediklerine dair bir ek var, ancak diğer bir ekte de eğer alamıyorsanız bununla ilgili dilekçe doldurmam gerektiğiyle ilgili bir ifade yazılmış, bu durumda önceki iş yerime gidip yazı mı istemeliyim yoksa sağlık raporuyla beraber dilekçe mi doldurmalıyım ?
Birkaç tane ekten bahsedilmiş. Ben onlar birbirinin alternatifi diye düşündüm. Sizin gibi 30 günden kısa süreli stajlarım oldu ve hiç sağlık raporu almamıştım onlarda bu yüzden ek3'teki dilekçeyi doldurmayı düşünüyorum
 
Hocam galiba senin de mail atman gerekecek ama bana kalırsa iş deneyimi olduğu için sağlık dosyasını doldurmanı isteyebilirler.

Ayrıca sağlık raporu için elini çabuk tutmanı öneririm , ben raporu aile hekimimin keyfi istemediği için kendisinden alamadım. Her özel hastane de bu raporu düzenlemiyor sıkıntı çekebilirsin.
mail attım ama cevap verme ihtimalleri çok kısıtlı çünkü yarın 15:30'a kadar muayene için tarih alman gerekiyor o süreç içerisinde cevap verirler mi emin değilim, eski iş yerime de haber verdim onlar mail atın dediler ama dediğim gibi çok kısıtlı bi sürem var nasıl olacak bir fikrim yok
 
Birkaç tane ekten bahsedilmiş. Ben onlar birbirinin alternatifi diye düşündüm. Sizin gibi 30 günden kısa süreli stajlarım oldu ve hiç sağlık raporu almamıştım onlarda bu yüzden ek3'teki dilekçeyi doldurmayı düşünüyorum
mail'e cevap alamamam durumunda ben de böyle yapmayı düşünüyorum
 
Daha önce sağlık raporu götürmediğin bir yerden sağlık dosyası beklemek saçma olmaz mı? Bence istemiyorlardır
 
  • Like
Tepkiler: lenourestne
Hocam galiba senin de mail atman gerekecek ama bana kalırsa iş deneyimi olduğu için sağlık dosyasını doldurmanı isteyebilirler.

Ayrıca sağlık raporu için elini çabuk tutmanı öneririm , ben raporu aile hekimimin keyfi istemediği için kendisinden alamadım. Her özel hastane de bu raporu düzenlemiyor sıkıntı çekebilirsin.
zannedersem sağlık süreçlerine dair biraz bilginiz var atanılan muayene tarihinde ek tetkik gibi tekrar bir kontrolden mi geçiyoruz ?
 
mail attım ama cevap verme ihtimalleri çok kısıtlı çünkü yarın 15:30'a kadar muayene için tarih alman gerekiyor o süreç içerisinde cevap verirler mi emin değilim, eski iş yerime de haber verdim onlar mail atın dediler ama dediğim gibi çok kısıtlı bi sürem var nasıl olacak bir fikrim yok
Ben de aynı şekilde hangi ek sayılı dosyayı dolduracağımı bilmediğimden dolayı mümkün olan en uzak tarihli sağlık muayenesini seçtim. Çünkü dediğin gibi vakit oldukça kısıtlı ama yapacak bir şey yok bir şekilde kabul etmemiz gerekiyor.

zannedersem sağlık süreçlerine dair biraz bilginiz var atanılan muayene tarihinde ek tetkik gibi tekrar bir kontrolden mi geçiyoruz ?
Açıkçası hayır bilgim yok ama aldığımız tek hekim raporunun ve sağlık dosyasının tesliminin yanında iş yeri hekiminin bizi muayene edeceği bir süreç olacaktır diye düşünüyorum.
 
  • Like
Tepkiler: lenourestne

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.