Döndüler mi mailineSizlere mi geldi böyle bir anket neden sordunuz?
Döndüler mi mailineSizlere mi geldi böyle bir anket neden sordunuz?
Hayır ben de almadım genel başvuru yapan arkadaşlara anket geliyormuş ama ünv özel için böyle bir anket yollanmıyormuşSizlere mi geldi böyle bir anket neden sordunuz?
Selam, ben kuruldan çıkalı tam 2.5 ay oldu ve hala bir dönüş yok. Ben kuruldan çıkarken mülakatımı yapan kişi süreç uzun sürebilir sabrını rica ediyoruz demişti. 1-2 ay içerisinde açıklanır dediklerini yeni görüyorum. Ben yarından çok ümitliyim açıkçası haziranda başlatacaklarını varsayarak tabii. Benim fikrim ay sonuna kadar bir haber gelmezse en erken bayram sonrası dönüşlerin olacağını düşünüyorum.Arkadaşlar selam, üni özel sonuçlarının ne zaman açıklanacağını düşünüyorsunuz? Malum neredeyse mezun olacağınız veya aranızda mezunlar var. Kurul mülakatlarına 2 ay önceden girdik nerdeyse 6 mayısta da belge güncelleme istediler. Kurul sonrası ik 1-2 ay içinde açıklanacak demişti. Var mı fikriniz yorumunuz? Olumlu olumsuz dönüş alan
İşe başlama tarihi muhtemelen daha geç ve opsiyonlar sunularak olur. Henüz mezuniyet belgesini almamış olanlar var. Ben en erken Temmuz ayında olmasını bekliyorum iş başının. Ancak katılıyorum bugün veya yarın olmasa bile bu hafta açıklanması muhtemel diye düşünüyorum. 6 Haziranda geçtiğimiz haftalarda sisteme güncellemek için yüklenen belgelerin ay dönümü geliyor ve geçerlilikleri bitiyor. O nedenle bu hafta açıklanmasını umuyorumSelam, ben kuruldan çıkalı tam 2.5 ay oldu ve hala bir dönüş yok. Ben kuruldan çıkarken mülakatımı yapan kişi süreç uzun sürebilir sabrını rica ediyoruz demişti. 1-2 ay içerisinde açıklanır dediklerini yeni görüyorum. Ben yarından çok ümitliyim açıkçası haziranda başlatacaklarını varsayarak tabii. Benim fikrim ay sonuna kadar bir haber gelmezse en erken bayram sonrası dönüşlerin olacağını düşünüyorum.
Mail aldım az önce size de gelmiş ilerleyen günlerde dönüş olacaktır diye yazmışlar. Bi an açıklandı sanıp heyecandan bayılacaktımİşe başlama tarihi muhtemelen daha geç ve opsiyonlar sunularak olur. Henüz mezuniyet belgesini almamış olanlar var. Ben en erken Temmuz ayında olmasını bekliyorum iş başının. Ancak katılıyorum bugün veya yarın olmasa bile bu hafta açıklanması muhtemel diye düşünüyorum. 6 Haziranda geçtiğimiz haftalarda sisteme güncellemek için yüklenen belgelerin ay dönümü geliyor ve geçerlilikleri bitiyor. O nedenle bu hafta açıklanmasını umuyorum![]()
Ya ben de sormayınMail aldım az önce size de gelmiş ilerleyen günlerde dönüş olacaktır diye yazmışlar. Bi an açıklandı sanıp heyecandan bayılacaktımsize bu hafta içi cuma gününe kadar sonuç gelir mi ne diyorsunuz ?
Umarım dediğiniz gibi bayramdan önce açıklanmış olur yoksa bu belirsizlikle bayram yaşayabileceğimizi çok sanmıyorumYa ben de sormayınO heyecanla farklı başlığa yazmışım buraya sanıp. Ben bu hafta da sanmıyorum ancak bayramdan önce yüzde yüz açıklanacağını düşünüyorum
![]()
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.