Arkadaşlar selam, üni özel sonuçlarının ne zaman açıklanacağını düşünüyorsunuz? Malum neredeyse mezun olacağınız veya aranızda mezunlar var. Kurul mülakatlarına 2 ay önceden girdik nerdeyse 6 mayısta da belge güncelleme istediler. Kurul sonrası ik 1-2 ay içinde açıklanacak demişti. Var mı fikriniz yorumunuz? Olumlu olumsuz dönüş alan
 
Arkadaşlar selam, üni özel sonuçlarının ne zaman açıklanacağını düşünüyorsunuz? Malum neredeyse mezun olacağınız veya aranızda mezunlar var. Kurul mülakatlarına 2 ay önceden girdik nerdeyse 6 mayısta da belge güncelleme istediler. Kurul sonrası ik 1-2 ay içinde açıklanacak demişti. Var mı fikriniz yorumunuz? Olumlu olumsuz dönüş alan
Selam, ben kuruldan çıkalı tam 2.5 ay oldu ve hala bir dönüş yok. Ben kuruldan çıkarken mülakatımı yapan kişi süreç uzun sürebilir sabrını rica ediyoruz demişti. 1-2 ay içerisinde açıklanır dediklerini yeni görüyorum. Ben yarından çok ümitliyim açıkçası haziranda başlatacaklarını varsayarak tabii. Benim fikrim ay sonuna kadar bir haber gelmezse en erken bayram sonrası dönüşlerin olacağını düşünüyorum.
 
Selam, ben kuruldan çıkalı tam 2.5 ay oldu ve hala bir dönüş yok. Ben kuruldan çıkarken mülakatımı yapan kişi süreç uzun sürebilir sabrını rica ediyoruz demişti. 1-2 ay içerisinde açıklanır dediklerini yeni görüyorum. Ben yarından çok ümitliyim açıkçası haziranda başlatacaklarını varsayarak tabii. Benim fikrim ay sonuna kadar bir haber gelmezse en erken bayram sonrası dönüşlerin olacağını düşünüyorum.
İşe başlama tarihi muhtemelen daha geç ve opsiyonlar sunularak olur. Henüz mezuniyet belgesini almamış olanlar var. Ben en erken Temmuz ayında olmasını bekliyorum iş başının. Ancak katılıyorum bugün veya yarın olmasa bile bu hafta açıklanması muhtemel diye düşünüyorum. 6 Haziranda geçtiğimiz haftalarda sisteme güncellemek için yüklenen belgelerin ay dönümü geliyor ve geçerlilikleri bitiyor. O nedenle bu hafta açıklanmasını umuyorum 🙏🏽
 
İşe başlama tarihi muhtemelen daha geç ve opsiyonlar sunularak olur. Henüz mezuniyet belgesini almamış olanlar var. Ben en erken Temmuz ayında olmasını bekliyorum iş başının. Ancak katılıyorum bugün veya yarın olmasa bile bu hafta açıklanması muhtemel diye düşünüyorum. 6 Haziranda geçtiğimiz haftalarda sisteme güncellemek için yüklenen belgelerin ay dönümü geliyor ve geçerlilikleri bitiyor. O nedenle bu hafta açıklanmasını umuyorum 🙏🏽
Mail aldım az önce size de gelmiş ilerleyen günlerde dönüş olacaktır diye yazmışlar. Bi an açıklandı sanıp heyecandan bayılacaktım 😂 size bu hafta içi cuma gününe kadar sonuç gelir mi ne diyorsunuz ?
 
Mail aldım az önce size de gelmiş ilerleyen günlerde dönüş olacaktır diye yazmışlar. Bi an açıklandı sanıp heyecandan bayılacaktım 😂 size bu hafta içi cuma gününe kadar sonuç gelir mi ne diyorsunuz ?
Ya ben de sormayın :) O heyecanla farklı başlığa yazmışım buraya sanıp. Ben bu hafta da sanmıyorum ancak bayramdan önce yüzde yüz açıklanacağını düşünüyorum:)
 
Tahminimi söylemeden önce belirtmeliyim ki yanılıyor olabilirim. Fakat bence sizin sonuçlarınız bizim ilanla hemen hemen paralel olur. Yani bu zamana kadar beklemişsiniz, muhtemelen en erken Temmuz hatta bizim ilanımız gibi Ağustos'u bulur. Bence hiç bekleyip bünyenizi yormayın. Umarım yanılıyorumdur ve erken açıklanır.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.