Abla sen birileri misin sürekli içerden bilgi sızdırıyorsun anlamadım ben??Evet zaten 19.00de açıklanacağı söylenmişti.
Abla sen birileri misin sürekli içerden bilgi sızdırıyorsun anlamadım ben??Evet zaten 19.00de açıklanacağı söylenmişti.
Neden benim soruma da cevap vermedinizTeşekkür ederim, beni o kadar uzun konuşturmadılar ki o kadar konuşacak deneyimim de yokÇok daha iyi fırsatlar çıkacaktır eminim herkese moraliniz bozulmasın. Olumlu dönüş alanların da yolu uzun zaten.
Ben açıkçası THY en iyisi diye düşünüyorum fakat ilk önüme gelen fırsatı değerlendirmek istedim. Bekleyiş sıkıyor. Emirates hakkında sadece iyi şeyler duyuyorum Ajet için de karışık ama Pegasus'tan iyi olduğu söyleniyor.Emirates ve Ajet denemeyi tavsiye eder misiniz
QR'ı okuttuktan sonra bana söylenen buydu. Ayrıca online başvuru yaptıktan sonra gönderdikleri mailde de şu şekilde yazıyor:Abla sen birileri misin sürekli içerden bilgi sızdırıyorsun anlamadım ben??
Kaçırmışım, sorular tahminimce herkese aynı geliyor, sadece recuiter'ın gösterdiği QR farklılık gösteriyor çünkü sorularda yaptığımız konuşmaya dair hiçbir ayırt edici bir şey yok. 9tan 5e kadar görüşme yapıyorlar ve insanları akılda tutmanın başka bir yolu yok gibi gözüküyor. Aksi taktirde zaten QR kodu herkesin erişebileceği bir yerde olurdu diye düşünüyorum recruiter'ın telefonunda gizli olması yerine. Bu tip açık iş görüşmelerde her zaman iki cv yığını olur, gözden geçirilecekler ve gözden geçirmeye gerek olmayanlar diye. Anlaşılan bunun dijitalini yapmışlar.Neden benim soruma da cevap vermediniz
Ben ilk defa open day etkinliğine katıldım takım giymedim saçımı normal bağlamıştım çünkü cv bırakır çıkarım sanıyordum sonra odada kadınla konuştuk bi anda heyecan geldi hazırlanmamıştım türkçe bile olsa sorulara hazırlıklı olmadan olmuyor bence arkadaşımla konuşuyor gibi konuştum bir tıkHayatimda gordugum en sacma open day oldu olumsuz geldi ne desek bos diyorum.
Ben worldwide’a başvurmuştum ocakta. Bugün opendayden sonra o da rejected olduWeb sitesi üzerinden başvurup open day’e katılan veya katılmayanlar var mıydı aranızda? Worldwide ilana başvurmuştum ben, o tarafta süreç bugünkü gelişmelerden bağımsız mı ilerliyor, bilgisi olan var mıdır?
Süreci devam eden arkadaşlara tebrikler ve başarılar, süreci tamamlanan arkadaşlara ise geçmiş olsun. Umarım herkesin hakkında hayırlısı olur.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.