Pozisyon veya İlan Adı
Kabin Memurluğu
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
Olumsuz yanıt aldım ben de. Soru olarak ise sadece kendimi tanıtmamı istemişti ve sıkıntısız geçtiğini düşünüyordum. Bussiness attire olarak gitmiştim ben de. Anlayabildiğim kadarıyla sadece formdaki bilgilere göre seçim yaptılar çünkü 5 recruiter hiçbir not almadı. Formda ne zaman başlayabilirsin sorusuna 2 ay içinde demiştim sadece belki de hemen başlayamayacağım için elediler.
sanmıyorum ben 3 ay yapmıştım olumlu dönüldü
 
  • Like
Tepkiler: airborn3
Olumsuz yanıt aldım ben de. Soru olarak ise sadece kendimi tanıtmamı istemişti ve sıkıntısız geçtiğini düşünüyordum. Bussiness attire olarak gitmiştim ben de. Anlayabildiğim kadarıyla sadece formdaki bilgilere göre seçim yaptılar çünkü 5 recruiter hiçbir not almadı. Formda ne zaman başlayabilirsin sorusuna 2 ay içinde demiştim sadece belki de hemen başlayamayacağım için elediler.
bence de forma göre elediler ama ben oraya hemen başlayabilirim dememe rağmen elendim farklı kriterlere de bakmışlardır
 
Olumlu yanıt aldım, kendimden bahsetmem istendi. servis ve turizm sektöründe tecrübem olduğunu söyledim ve buradaki deneyimlerimi havacılıkta kullanmak istediğimi söyledim. neden ethiad diye sorulduğunda bu sene başvuru açan ilk büyük şirket olduğu için dedim... orada elenirim sanmıştım ama kabul aldım bakalım.
 
  • Like
Tepkiler: airborn3
Olumlu yanıt aldım, kendimden bahsetmem istendi. servis ve turizm sektöründe tecrübem olduğunu söyledim ve buradaki deneyimlerimi havacılıkta kullanmak istediğimi söyledim. neden ethiad diye sorulduğunda bu sene başvuru açan ilk büyük şirket olduğu için dedim... orada elenirim sanmıştım ama kabul aldım bakalım.
Merhabalar, öncelikle olumlu yanıt aldığınız için tebrik ederim. Toplam kaç dil biliyorsunuz ve toplam kaç yıl iş deneyiminiz var?
 
Merhabalar, öncelikle olumlu yanıt aldığınız için tebrik ederim. Toplam kaç dil biliyorsunuz ve toplam kaç yıl iş deneyiminiz var?
Teşekkürler, 5 sene garsonluk, 1 sene resepsiyonist olarak çalıştım, bu 6 sene içerisinde ing/türkçe özel ders verdim şu anda da bir ingilizce kursunda çalışıyorum fakat bunları özet olarak 5 sene garsonluk, 6 ay resepsiyonist (farklı oteller olduğu için kalabalık yapsın istemedim), 4 ay (halen) öğretmenlik olarak girdim QR okuttuktan sonra. Sadece İngilizce ve Türkçe biliyorum, İtalyancam da var fakat ileri seviye olmadığı için belirtmedim formda.
 
olumsuz- business attire gittim soru olarak nasılsın adın ne ve ingilizceyi nasıl öğrendin.

ingilizce öğretmenliği mezunuyum business attire gittim artık neyden elendiysem bilmiyorum geçmiş olsun
Ben de aynı şekilde kurallara uygun gittim iş deneyiminden bahset dedi sonra görüşürüz kendine iyi bak dedi qr okuttu olumsuz
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.