Bana da olumsuz geldi az önce , takım elbiseyle gittim akıcı konuştum saç sakal jilet gibiydi ama nasip değilmiş 
sanmıyorum ben 3 ay yapmıştım olumlu dönüldüOlumsuz yanıt aldım ben de. Soru olarak ise sadece kendimi tanıtmamı istemişti ve sıkıntısız geçtiğini düşünüyordum. Bussiness attire olarak gitmiştim ben de. Anlayabildiğim kadarıyla sadece formdaki bilgilere göre seçim yaptılar çünkü 5 recruiter hiçbir not almadı. Formda ne zaman başlayabilirsin sorusuna 2 ay içinde demiştim sadece belki de hemen başlayamayacağım için elediler.
bence de forma göre elediler ama ben oraya hemen başlayabilirim dememe rağmen elendim farklı kriterlere de bakmışlardırOlumsuz yanıt aldım ben de. Soru olarak ise sadece kendimi tanıtmamı istemişti ve sıkıntısız geçtiğini düşünüyordum. Bussiness attire olarak gitmiştim ben de. Anlayabildiğim kadarıyla sadece formdaki bilgilere göre seçim yaptılar çünkü 5 recruiter hiçbir not almadı. Formda ne zaman başlayabilirsin sorusuna 2 ay içinde demiştim sadece belki de hemen başlayamayacağım için elediler.
Merhabalar, öncelikle olumlu yanıt aldığınız için tebrik ederim. Toplam kaç dil biliyorsunuz ve toplam kaç yıl iş deneyiminiz var?Olumlu yanıt aldım, kendimden bahsetmem istendi. servis ve turizm sektöründe tecrübem olduğunu söyledim ve buradaki deneyimlerimi havacılıkta kullanmak istediğimi söyledim. neden ethiad diye sorulduğunda bu sene başvuru açan ilk büyük şirket olduğu için dedim... orada elenirim sanmıştım ama kabul aldım bakalım.
Teşekkürler, 5 sene garsonluk, 1 sene resepsiyonist olarak çalıştım, bu 6 sene içerisinde ing/türkçe özel ders verdim şu anda da bir ingilizce kursunda çalışıyorum fakat bunları özet olarak 5 sene garsonluk, 6 ay resepsiyonist (farklı oteller olduğu için kalabalık yapsın istemedim), 4 ay (halen) öğretmenlik olarak girdim QR okuttuktan sonra. Sadece İngilizce ve Türkçe biliyorum, İtalyancam da var fakat ileri seviye olmadığı için belirtmedim formda.Merhabalar, öncelikle olumlu yanıt aldığınız için tebrik ederim. Toplam kaç dil biliyorsunuz ve toplam kaç yıl iş deneyiminiz var?
Sizin QR da ne gibi sorular vardi. Ve siz kimden duydunuz?Arkadaşlar 2 adet QR vardı, biri olumlu, diğeri olumsuzlar için. İkisi de sizi bilgi doldurmaya yönlendiriyor ama bir tanesi yönetime ulaşıyorken diğeri çöpe gidiyor. Garip bir sistem.
Olumsuz geldi neden olumsuz anlamadımAranızda mail alan var mı peki
Ben de aynı şekilde kurallara uygun gittim iş deneyiminden bahset dedi sonra görüşürüz kendine iyi bak dedi qr okuttu olumsuzolumsuz- business attire gittim soru olarak nasılsın adın ne ve ingilizceyi nasıl öğrendin.
ingilizce öğretmenliği mezunuyum business attire gittim artık neyden elendiysem bilmiyorum geçmiş olsun
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.