Pozisyon veya İlan Adı
Satış Uzmanı
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
Bildiğim kadarıyla önce ingilizce kendini tanıttırıyorlar zaten bir kaç kişi var, kendinizi tanıtırken sohbet havasında ek olarak araya soru soruyorlar sonrasında türkçe devam ediyorsunuz.
öncelikle eşiniz için hayırlı olsun, tam olarak neler sorulmuş öğrenip bilgi verebilir misiniz
 
Merhaba ben de 17 sinde görüşmeye gidicem görüşmede ne soruyorlar ingilizce kısmından korkuyorum açıkcası konuşmada çok iyi değilim bana bilgi verebilirmisiniz
Öncelikle grup mülakatı yapılıyor görüşme türkçe başlıyor ve türkçe şekilde kendininizi tanıtıyorsunuz. ondan sonra ingilizce kısmına geçiliyor burada herkese farklı bir soru soruluyor ve ve bu sorunun üzerine size bir kaç kez daha soru soruyorlar
 
Öncelikle grup mülakatı yapılıyor görüşme türkçe başlıyor ve türkçe şekilde kendininizi tanıtıyorsunuz. ondan sonra ingilizce kısmına geçiliyor burada herkese farklı bir soru soruluyor ve ve bu sorunun üzerine size bir kaç kez daha soru soruyorlar
Anladım teşekkür ederim ingilizce kısmı zorlayıcı mıydı
 
Sabah girmiş 09:30 da sanırım ama hala bilgi yok böyle oluncada insan ister istemez endişeleniyor maaşlar ve prim konusunda da bilgi yok :(
Merhaba kusura bakmayın rahatsız ediyorum acaba eşinize ingilizce sınavı ne zaman gelmişti referans mailinden once geldi bana birde maaş ve prim acaba ortlama ne kadar oluyor. şimdiden teşekurler
 
Merhaba kusura bakmayın rahatsız ediyorum acaba eşinize ingilizce sınavı ne zaman gelmişti referans mailinden once geldi bana birde maaş ve prim acaba ortlama ne kadar oluyor. şimdiden teşekurler
Merhabalar buraya yazdığım gün arandı 20 nisan iş başlangıcı dediler, öncesinde başka bir grup alınmış onlar başlıycak eşim 2. Etap başlayanlar arasında, maaş ve prim konusunda maalesef bilgi vermediler maaş 44-45 civarı diye biliyorum
İngilizce sınavı ne zamn geldi maalesef bilmiyorum ama referans mailinden önce gelmişti ve referansların hepsi aranmış 20 dk soru sormuşlar hepsine detaylı
 
Merhabalar buraya yazdığım gün arandı 20 nisan iş başlangıcı dediler, öncesinde başka bir grup alınmış onlar başlıycak eşim 2. Etap başlayanlar arasında, maaş ve prim konusunda maalesef bilgi vermediler maaş 44-45 civarı diye biliyorum
İngilizce sınavı ne zamn geldi maalesef bilmiyorum ama referans mailinden önce gelmişti ve referansların hepsi aranmış 20 dk soru sormuşlar hepsine detaylı
Çok tesekuller. Sonunda bende arandım bugün hepimiz için hayırlısı olsun.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.