13 30 da girdim acaba siz kaçta girdinizSabah mı girmiştiniz?
13 30 da girdim acaba siz kaçta girdinizSabah mı girmiştiniz?
Sabah girmiş 09:30 da sanırım ama hala bilgi yok böyle oluncada insan ister istemez endişeleniyor maaşlar ve prim konusunda da bilgi yok13 30 da girdim acaba siz kaçta girdiniz
Hiç sormayın ya bendede aynı sıkıntı bir taraftan sezon başlıcak sezon başladıktan sonra iş bulmak çok zor inanın. ne yazıkkı hala dönüş yok referansları aramışlar ama hala beklemedeyizSabah girmiş 09:30 da sanırım ama hala bilgi yok böyle oluncada insan ister istemez endişeleniyor maaşlar ve prim konusunda da bilgi yok![]()
Evet görüşmedede aynı şekilde maaş ve prim sistemi hakkında bilgi paylaşılmadı inanın hiç bilmiyorum maaşın ne kadar olucağınıSabah girmiş 09:30 da sanırım ama hala bilgi yok böyle oluncada insan ister istemez endişeleniyor maaşlar ve prim konusunda da bilgi yok![]()
Bir umut bu hafta dönmelerini bekliyoruz artık hep birlikte. Çünkü düşünyorum daha işe giriş belgeleri yapılacak sağlık raporu eğitimler vs olacak ve nisanda iş başı olucağı söylendi ama. birde daha arada bayram tatili var nasıl olur hiç bilmiyorumSabah girmiş 09:30 da sanırım ama hala bilgi yok böyle oluncada insan ister istemez endişeleniyor maaşlar ve prim konusunda da bilgi yok![]()
Bir bilgi gelirse size mutlaka burdan yazacağımBir umut bu hafta dönmelerini bekliyoruz artık hep birlikte. Çünkü düşünyorum daha işe giriş belgeleri yapılacak sağlık raporu eğitimler vs olacak ve nisanda iş başı olucağı söylendi ama. birde daha arada bayram tatili var nasıl olur hiç bilmiyorum
Bende aynı şekilde umarım hepimiz için hayırlısı olur iyi akşamlarBir bilgi gelirse size mutlaka burdan yazacağım
Merhabalar, eşim arandı. 1. Grup 1 nisan gibi başlıyormuş eşim 2. Grup olarak arandı 20 nisan başlangıç dedilerBende aynı şekilde umarım hepimiz için hayırlısı olur iyi akşamlar
Merhaba yüz yüze görüşme için ve mülakat hakkında bilgi verebilme şansınız var mı ben de 11 martta görüşme yapmaya gidicem ama nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yok yardımcı olursanız sevinirimMerhabalar, eşim arandı. 1. Grup 1 nisan gibi başlıyormuş eşim 2. Grup olarak arandı 20 nisan başlangıç dediler
Bildiğim kadarıyla önce ingilizce kendini tanıttırıyorlar zaten bir kaç kişi var, kendinizi tanıtırken sohbet havasında ek olarak araya soru soruyorlar sonrasında türkçe devam ediyorsunuz.Merhaba yüz yüze görüşme için ve mülakat hakkında bilgi verebilme şansınız var mı ben de 11 martta görüşme yapmaya gidicem ama nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yok yardımcı olursanız sevinirim))
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.