Lisan mezunuyum 23 Nisanda İngilizce ve Genel yetenek sınavına girmiştim , olumlu veya olumsuz bir dönüş almadım henüz.
 
Bende lisans mezunuyum. Dönüş alamadım. Olumlu olumsuz ne zaman dönerler sizce. Herhangi bilgisi olan var mı. Bana sadece süreç biraz uzun sürebilir bilgisi gelmişti üstlerden.
 
Ben son sınıf öğrencisi olduğum için kendi adıma belki benim ve benim gibi son sınıf olanların mezuniyetini bekliyorlardır diye düşünmüştüm o yüzden sordum son sınıf öğrencisi misiniz diye ama muhtemelen sınav sonucundan sonra CV ye ve deneyimlere göre bir eleme yapılır gibi geliyor bana. Süreç biraz daha şeffaf işleseydi keşke.
 
Thy ve iştirakleri önceden de böyle miydi bilmiyorum ama son dönemde edindiğim tecrübeye göre personel alımı ve süreç yönetimi konusunda rezalet durumdalar. Yapılan torpiller, haksızlıkları falan geçtim bari insan kaynakları yönetimini profesyonellere bıraksalardı keşke. Ülkenin en marka denilen kurumu bile böyleyse diğer kurumların ne durumda olduğu düşünmek zor olmasa gerek.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.