Ben 26 nisanda online sınavı geçtim 21 mayısta da mülakata girdim ikisi de iyi geçti ama ne ses ne seda var. Bekliyorum başka işe geçicektim ona da geçemiyorum öylece kaldım ortalıkta. Bu haftadan itibaren önüme bakıcam artık. Ne olumlu ne olumsuz mail atmıyorlar hala bekleyenler var çok yazıl gerçekten. Mail de attım kendilerine ama sıfır dönüş. Dönüş alanlar var mı acaba çok merak ediyorum.