Ben 26 nisanda online sınavı geçtim 21 mayısta da mülakata girdim ikisi de iyi geçti ama ne ses ne seda var. Bekliyorum başka işe geçicektim ona da geçemiyorum öylece kaldım ortalıkta. Bu haftadan itibaren önüme bakıcam artık. Ne olumlu ne olumsuz mail atmıyorlar hala bekleyenler var çok yazıl gerçekten. Mail de attım kendilerine ama sıfır dönüş. Dönüş alanlar var mı acaba çok merak ediyorum.
 
  • Like
Tepkiler: Saruman96
Ben 26 nisanda online sınavı geçtim 21 mayısta da mülakata girdim ikisi de iyi geçti ama ne ses ne seda var. Bekliyorum başka işe geçicektim ona da geçemiyorum öylece kaldım ortalıkta. Bu haftadan itibaren önüme bakıcam artık. Ne olumlu ne olumsuz mail atmıyorlar hala bekleyenler var çok yazıl gerçekten. Mail de attım kendilerine ama sıfır dönüş. Dönüş alanlar var mı acaba çok merak ediyorum.
Çok kötü yönetiyorlar süreci resmen, bilgi akışı, şeffaflık 0
 
  • Like
Tepkiler: Saruman96

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.