Thy ve iştirakleri önceden de böyle miydi bilmiyorum ama son dönemde edindiğim tecrübeye göre personel alımı ve süreç yönetimi konusunda rezalet durumdalar. Yapılan torpiller, haksızlıkları falan geçtim bari insan kaynakları yönetimini profesyonellere bıraksalardı keşke. Ülkenin en marka denilen kurumu bile böyleyse diğer kurumların ne durumda olduğu düşünmek zor olmasa gerek.