Arkadaşlar,bu sabah olumsuz maili aldım. Çok üzüldüm.. Çok istediğim bir kurumdu.. Hayal kırıklığı ile uyandım güne inşallah haber bekleyenler olumlu dönüş alır
Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah Allah iyi ki burası olmamış diyeceğiniz kapılar açar size. Elenme sebebiniz genel yetenek ve ingilizce testlerinden yeterli doğru yapmamanız mı yoksa başka bir sebep belirtilmiş mi mailde cevaplarsanız çok sevinirim.
 
Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah Allah iyi ki burası olmamış diyeceğiniz kapılar açar size. Elenme sebebiniz genel yetenek ve ingilizce testlerinden yeterli doğru yapmamanız mı yoksa başka bir sebep belirtilmiş mi mailde cevaplarsanız çok sevinirim.
Elenme sebebini belirtmemişler
 
18 Nisanda girmiştim.. öncesinde İngilizce ve genel yetenek sınavına girdim,fakat mülakatta İngilizce speaking yaptık heyecan yaptım çünkü İngilizce mülakat yapacaklarını düşünemedim bazılarına speaking yapmışlar,hayırlısı olsun artık
Çok geçmiş olsun umarım daha hayırlı işler olur . Ben de bayram öncesi girdim mülakata fakat hala dönüş alamadım. 10 kişi kadar vardı mülakata gelen aynı gün
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.