Süreçler çok karışık evet. Hakkımızda hayırlısı demekten başka çare kalmıyor maalesef. Herkes için hayırlısı ne ise o olsun inşallah.
ben açık konuşayım bu sistemi çözemedim. Zaten bu ilan genel bir ilan ben elektrik mühendisiyim.daha önce başka bir ilana da başvurmuştum almadılar Thy ao da. İngilizcem b1 -b2 arası Hadi beni almadılar son aşamalara gelen İngilizce okutman bir hanımefendiyi video mülakatta İngilizce de elemişler. Hadi o da neyse insanları mülakata çağırdıktan sonra gy gk sınavına sokup ardından sınavdan geçemedin maili atmak nedir. Ben cidden artık bir şey diyemiyorum ya.