Süreçler çok karışık evet. Hakkımızda hayırlısı demekten başka çare kalmıyor maalesef. Herkes için hayırlısı ne ise o olsun inşallah.
ben açık konuşayım bu sistemi çözemedim. Zaten bu ilan genel bir ilan ben elektrik mühendisiyim.daha önce başka bir ilana da başvurmuştum almadılar Thy ao da. İngilizcem b1 -b2 arası Hadi beni almadılar son aşamalara gelen İngilizce okutman bir hanımefendiyi video mülakatta İngilizce de elemişler. Hadi o da neyse insanları mülakata çağırdıktan sonra gy gk sınavına sokup ardından sınavdan geçemedin maili atmak nedir. Ben cidden artık bir şey diyemiyorum ya.
 
ben açık konuşayım bu sistemi çözemedim. Zaten bu ilan genel bir ilan ben elektrik mühendisiyim.daha önce başka bir ilana da başvurmuştum almadılar Thy ao da. İngilizcem b1 -b2 arası Hadi beni almadılar son aşamalara gelen İngilizce okutman bir hanımefendiyi video mülakatta İngilizce de elemişler. Hadi o da neyse insanları mülakata çağırdıktan sonra gy gk sınavına sokup ardından sınavdan geçemedin maili atmak nedir. Ben cidden artık bir şey diyemiyorum ya.
Söylenecek çok şey var ve hepsi de herkesin hemfikir olduğu ve bildiği şeyler. Ben de Bunlara şaşırmanıza şaşırdım açıkçası.

Ayrıca keşke ülkede herkes kendi uzmanlık alanında rahatça iş bulabilse ve huzurluca yaşayabilseydi keşke.
 
  • Like
Tepkiler: admin ve Mrnobody
Siz mülakata girmişmiydiniz
Hayır sadece genel yetenek ve ingilizce testlerine girdim. Hangi başlıktı hatırlamıyorum biri bu sınavlarda yüksek net yapanların önceliklendirildiğini duyduğunu yazmış belki de ondan bekletiliyorumdur hiçbir fikrim yok. Çünkü daha önce Thy ve Tgs sınavlarına da girdim açık ara bu sınavlar çok daha basitti benim için. Olumsuz mail de almadığıma göre sürecim devam ediyordur diye düşünüyorum.
 
  • Like
Tepkiler: Mrnobody
Arkadaşlar,bu sabah olumsuz maili aldım. Çok üzüldüm.. Çok istediğim bir kurumdu.. Hayal kırıklığı ile uyandım güne inşallah haber bekleyenler olumlu dönüş alır
 
Arkadaşlar,bu sabah olumsuz maili aldım. Çok üzüldüm.. Çok istediğim bir kurumdu.. Hayal kırıklığı ile uyandım güne inşallah haber bekleyenler olumlu dönüş alır
Hakkınızda hayırlısı olsun, canınızı sıkmayın. Diğer alternatifleri değerlendirmeye çalışın, vardır elbet bir hayr🙏
 
  • Like
Tepkiler: tomrishatun

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.