Siz bugün yerinde sınava girdiniz dimi hiç orda duyum aldınız mı istanbul için yerinde sınavlar devam edicekmiymiş smsler falan devam etcekmiymiş online sınava girip bekleyen çok kişi var
Ben diğer sayfalarda görüyorum grup grup ayırmışlar sırasıyla dönüş olacakmış ve hepsi ayni şeyi söylüyolar
 
Arkadaşlar merhaba. Genel bir bilgilendirme yapayım. Benim sonucum olumlu. Size dönmemelerinin sebebi bana göre hala çalışıyor olmanız. Çünkü işe alımda TGS İşkur'la birlikte ilk iki maaşı ortak ödeyecek. Yani genellikle işsiz olan insanlara fırsat veriyorlar. Tabi ki sizin için de olumlu olmasını temenni ederim ve belki de size de geri dönüş sağlanacak orasını bilemiyorum. Beni iki gün önce aradıklarında hala işsiz olup olmadığımı teyit ettiler. Dün de adli sicil kaydımı göndermemi istediler. Bugün de sağlık raporu almam için aradılar. İstekleri evraklar klasik evraklar; nüfus cüzdan fotokopisi, ikametgah, mezun belgesi, fotoğraf, ehliyet belgesi foto.(eğer var ise) nüfus kayıt örneği, sgk hizmet dökümü vs. Ve sağlık raporu için özel belirttikleri bir hastane yok ve özellikle sordum devlet hastanesi de olur mu diye "evet" dediler. Hepinize iyi şanslar...
Şöyle ki hatırladığım kadarıyla sigortası olmayanlar için zaten işkur ve tgs ortak maaş veriyor, ama sigortası olan kişilere direkt tgs maaş veriyor. Bu dönüşlerin çalışan/çalışmayan olarak ayrıldığını düşünmüyorum. Fırsat konusunda belki çalışmayanlara ilk dönüş yapılıyordur. O yüzden olumsuz mesajı gelmeden kimse karalar bağlamasın arkadaşlar, çalışanlar için ikinci etapta bir haber geleceğini düşünüyorum ben. Sonuç olarak başvuruların hepsi çalışmayan insanlardan oluşmuyor…
 
Saat 5 gibi aradıklarında evraklarla birlikte sözleşme imzalamak için yarın DTM'de olmam söylendi fakat az önce gelen mesajda 1 Mart'ta sözleşme için çağırıyorlar. Telefonla aradıklarında sizlere de yarın mı dediler yoksa 1 Mart mı?
1 Mart bende de beni aramadılar o yüzden mesajı baz alacağım
 
  • Like
Tepkiler: TK.
Arkadaşlar iyi akşamlar. Online sınav olup hâlâ bir dönüş almayan varmi benim gibi acaba?
Bir sayfada Antalya İzmir İstanbul olmak üzere yapılan sınavlarda ve mulakatlarda her istasyon kendi için farklılık gösterebilir demisler eğer herhangi bi mesaj gelmediyse süreç devam ediyordur çünkü olumsuz gibi Bi durumda olumsuz diye mesaj gidiyormuş ve bana kalırsa sınavı iyi gecenide kötü gecenide yerinde sınava cagiracaklar çünkü ing sınavı kötü geçenleri de yerinde sınava davet etmişler başvuru çok olduğu içinde herkesin süreci aynı anda başlayıp aynı anda devam etmisyor diyede eklemisler
 
  • Like
Tepkiler: Mrnobody
Bir sayfada Antalya İzmir İstanbul olmak üzere yapılan sınavlarda ve mulakatlarda her istasyon kendi için farklılık gösterebilir demisler eğer herhangi bi mesaj gelmediyse süreç devam ediyordur çünkü olumsuz gibi Bi durumda olumsuz diye mesaj gidiyormuş ve bana kalırsa sınavı iyi gecenide kötü gecenide yerinde sınava cagiracaklar çünkü ing sınavı kötü geçenleri de yerinde sınava davet etmişler başvuru çok olduğu içinde herkesin süreci aynı anda başlayıp aynı anda devam etmisyor diyede eklemisler
Hazirana kadar alımlar devam eder diyorlar peyderpey
 
  • Like
Tepkiler: rumay

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.