Neyden yararlanamayacakTgs mülakat öncesi tanıtım toplantısında çalışmayan arkadaşlara teklif edilecek denmişti.Zaten mantıklı olduğu için kabul edersiniz.Çalışan arkadaşlar yararlanamayacak dendi.
Neyden yararlanamayacakTgs mülakat öncesi tanıtım toplantısında çalışmayan arkadaşlara teklif edilecek denmişti.Zaten mantıklı olduğu için kabul edersiniz.Çalışan arkadaşlar yararlanamayacak dendi.
Ben diğer sayfalarda görüyorum grup grup ayırmışlar sırasıyla dönüş olacakmış ve hepsi ayni şeyi söylüyolarSiz bugün yerinde sınava girdiniz dimi hiç orda duyum aldınız mı istanbul için yerinde sınavlar devam edicekmiymiş smsler falan devam etcekmiymiş online sınava girip bekleyen çok kişi var
Şöyle ki hatırladığım kadarıyla sigortası olmayanlar için zaten işkur ve tgs ortak maaş veriyor, ama sigortası olan kişilere direkt tgs maaş veriyor. Bu dönüşlerin çalışan/çalışmayan olarak ayrıldığını düşünmüyorum. Fırsat konusunda belki çalışmayanlara ilk dönüş yapılıyordur. O yüzden olumsuz mesajı gelmeden kimse karalar bağlamasın arkadaşlar, çalışanlar için ikinci etapta bir haber geleceğini düşünüyorum ben. Sonuç olarak başvuruların hepsi çalışmayan insanlardan oluşmuyor…Arkadaşlar merhaba. Genel bir bilgilendirme yapayım. Benim sonucum olumlu. Size dönmemelerinin sebebi bana göre hala çalışıyor olmanız. Çünkü işe alımda TGS İşkur'la birlikte ilk iki maaşı ortak ödeyecek. Yani genellikle işsiz olan insanlara fırsat veriyorlar. Tabi ki sizin için de olumlu olmasını temenni ederim ve belki de size de geri dönüş sağlanacak orasını bilemiyorum. Beni iki gün önce aradıklarında hala işsiz olup olmadığımı teyit ettiler. Dün de adli sicil kaydımı göndermemi istediler. Bugün de sağlık raporu almam için aradılar. İstekleri evraklar klasik evraklar; nüfus cüzdan fotokopisi, ikametgah, mezun belgesi, fotoğraf, ehliyet belgesi foto.(eğer var ise) nüfus kayıt örneği, sgk hizmet dökümü vs. Ve sağlık raporu için özel belirttikleri bir hastane yok ve özellikle sordum devlet hastanesi de olur mu diye "evet" dediler. Hepinize iyi şanslar...
Çok kişi varArkadaşlar iyi akşamlar. Online sınav olup hâlâ bir dönüş almayan varmi benim gibi acaba?
1 Mart bende de beni aramadılar o yüzden mesajı baz alacağımSaat 5 gibi aradıklarında evraklarla birlikte sözleşme imzalamak için yarın DTM'de olmam söylendi fakat az önce gelen mesajda 1 Mart'ta sözleşme için çağırıyorlar. Telefonla aradıklarında sizlere de yarın mı dediler yoksa 1 Mart mı?
Bir sayfada Antalya İzmir İstanbul olmak üzere yapılan sınavlarda ve mulakatlarda her istasyon kendi için farklılık gösterebilir demisler eğer herhangi bi mesaj gelmediyse süreç devam ediyordur çünkü olumsuz gibi Bi durumda olumsuz diye mesaj gidiyormuş ve bana kalırsa sınavı iyi gecenide kötü gecenide yerinde sınava cagiracaklar çünkü ing sınavı kötü geçenleri de yerinde sınava davet etmişler başvuru çok olduğu içinde herkesin süreci aynı anda başlayıp aynı anda devam etmisyor diyede eklemislerArkadaşlar iyi akşamlar. Online sınav olup hâlâ bir dönüş almayan varmi benim gibi acaba?
Hazirana kadar alımlar devam eder diyorlar peyderpeyBir sayfada Antalya İzmir İstanbul olmak üzere yapılan sınavlarda ve mulakatlarda her istasyon kendi için farklılık gösterebilir demisler eğer herhangi bi mesaj gelmediyse süreç devam ediyordur çünkü olumsuz gibi Bi durumda olumsuz diye mesaj gidiyormuş ve bana kalırsa sınavı iyi gecenide kötü gecenide yerinde sınava cagiracaklar çünkü ing sınavı kötü geçenleri de yerinde sınava davet etmişler başvuru çok olduğu içinde herkesin süreci aynı anda başlayıp aynı anda devam etmisyor diyede eklemisler
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.