Ben mülakattan sonra yöneticimle durumu konuştum, ne zaman çağıracakları belli değil ancak olumlu dönüş olursa işten çıkacağım haberiniz olsun, eğer önüme ihbar engeli çıkacaksa şimdiden istifamı verebilirim dedim. Ben bunu söyledikten sonra sorun olmayacağını istediğim zaman çıkabileceğimi söyledi. 19 şubatta kurul mülakatına girdim ama henüz dönüş olmadı. Aktif çalışanlardan kimse bana dönüş yapıldı demedi sanırım bu sebeple henüz dönüş yapmadılar.
Yöneticinizin yönelimi çok güzel ancak maalesef ki her iş yeri aynı düşünce yapısına sahip değil :( Ben de aktif çalışanlardan hiç dönüş alana rastlamadım. Umarım bu durumu yaşayan herkes için güzel sonuçlar olur. Bir bilgi aldığımızda birbirimizi bilgilendirelim lütfen. Bu süreçte sadece biz bize yardımcı olabiliriz gibi gözüküyor.
 
  • Like
Tepkiler: WingWalker
Merhaba, bu inanılmaz önemli bir konu. Şuanda aktif bir iş hayatım var. Ben daha dönüş almadım ama olumlu bir dönüşte yarın eğitime gelin derlerse böyle bir imkanım yok. Bugün istifa etsem bile 15 gün ihbar süresi oluyor doğal olarak. Umarım bu bir sorun teşkil etmez ve çalışanlar için ayrı bir politikaları vardır. Bu beni aşırı derecede endişelendiriyor şuanda. Bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
Sizi aradıklarında konudan bahsedersiniz. Eğitim planlamanızı ona göre yaparlar.
 
  • Like
Tepkiler: canzuko
Yöneticinizin yönelimi çok güzel ancak maalesef ki her iş yeri aynı düşünce yapısına sahip değil :( Ben de aktif çalışanlardan hiç dönüş alana rastlamadım. Umarım bu durumu yaşayan herkes için güzel sonuçlar olur. Bir bilgi aldığımızda birbirimizi bilgilendirelim lütfen. Bu süreçte sadece biz bize yardımcı olabiliriz gibi gözüküyor.
Merhaba ben suanda aktif çalışıyorum ve dün akşam beni perşembe günü için yerinde ingilizce sınavına çağırdılar bilginiz olsun yani aktif çalışanlara dönüyorlar sanırım ya da yerinde ingilizce sınavı olduğu için çağırıldım bilmiyorum
 
Merhaba ben suanda aktif çalışıyorum ve dün akşam beni perşembe günü için yerinde ingilizce sınavına çağırdılar bilginiz olsun yani aktif çalışanlara dönüyorlar sanırım ya da yerinde ingilizce sınavı olduğu için çağırıldım bilmiyorum
İstanbul için mi çağırdılar bide aradılar mı sizi sms mi geldi
 
Harekat memurluğu için alım olacak mı?
Mülakatta bundan bahsetmislerdi.
 
Saat 5 gibi aradıklarında evraklarla birlikte sözleşme imzalamak için yarın DTM'de olmam söylendi fakat az önce gelen mesajda 1 Mart'ta sözleşme için çağırıyorlar. Telefonla aradıklarında sizlere de yarın mı dediler yoksa 1 Mart mı?
 
Merhaba, bu inanılmaz önemli bir konu. Şuanda aktif bir iş hayatım var. Ben daha dönüş almadım ama olumlu bir dönüşte yarın eğitime gelin derlerse böyle bir imkanım yok. Bugün istifa etsem bile 15 gün ihbar süresi oluyor doğal olarak. Umarım bu bir sorun teşkil etmez ve çalışanlar için ayrı bir politikaları vardır. Bu beni aşırı derecede endişelendiriyor şuanda. Bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.
Arkadaşlar merhaba. Genel bir bilgilendirme yapayım. Benim sonucum olumlu. Size dönmemelerinin sebebi bana göre hala çalışıyor olmanız. Çünkü işe alımda TGS İşkur'la birlikte ilk iki maaşı ortak ödeyecek. Yani genellikle işsiz olan insanlara fırsat veriyorlar. Tabi ki sizin için de olumlu olmasını temenni ederim ve belki de size de geri dönüş sağlanacak orasını bilemiyorum. Beni iki gün önce aradıklarında hala işsiz olup olmadığımı teyit ettiler. Dün de adli sicil kaydımı göndermemi istediler. Bugün de sağlık raporu almam için aradılar. İstekleri evraklar klasik evraklar; nüfus cüzdan fotokopisi, ikametgah, mezun belgesi, fotoğraf, ehliyet belgesi foto.(eğer var ise) nüfus kayıt örneği, sgk hizmet dökümü vs. Ve sağlık raporu için özel belirttikleri bir hastane yok ve özellikle sordum devlet hastanesi de olur mu diye "evet" dediler. Hepinize iyi şanslar...
 
Arkadaşlar merhaba. Genel bir bilgilendirme yapayım. Benim sonucum olumlu. Size dönmemelerinin sebebi bana göre hala çalışıyor olmanız. Çünkü işe alımda TGS İşkur'la birlikte ilk iki maaşı ortak ödeyecek. Yani genellikle işsiz olan insanlara fırsat veriyorlar. Tabi ki sizin için de olumlu olmasını temenni ederim ve belki de size de geri dönüş sağlanacak orasını bilemiyorum. Beni iki gün önce aradıklarında hala işsiz olup olmadığımı teyit ettiler. Dün de adli sicil kaydımı göndermemi istediler. Bugün de sağlık raporu almam için aradılar. İstekleri evraklar klasik evraklar; nüfus cüzdan fotokopisi, ikametgah, mezun belgesi, fotoğraf, ehliyet belgesi foto.(eğer var ise) nüfus kayıt örneği, sgk hizmet dökümü vs. Ve sağlık raporu için özel belirttikleri bir hastane yok ve özellikle sordum devlet hastanesi de olur mu diye "evet" dediler. Hepinize iyi şanslar...
Öncelik olarak doğrudur dediğiniz. Bu yüzden iep den de bahsedildi. Bu durumda benim burada kendi sonucuma olumsuz demem gerekiyor çünkü bir yıldır çalışmıyorum. Bence burada öncelik iep olmakla birlikte alınan puan sıralamasına göre çağırma olmuştur.
 
Arkadaşlar merhaba. Genel bir bilgilendirme yapayım. Benim sonucum olumlu. Size dönmemelerinin sebebi bana göre hala çalışıyor olmanız. Çünkü işe alımda TGS İşkur'la birlikte ilk iki maaşı ortak ödeyecek. Yani genellikle işsiz olan insanlara fırsat veriyorlar. Tabi ki sizin için de olumlu olmasını temenni ederim ve belki de size de geri dönüş sağlanacak orasını bilemiyorum. Beni iki gün önce aradıklarında hala işsiz olup olmadığımı teyit ettiler. Dün de adli sicil kaydımı göndermemi istediler. Bugün de sağlık raporu almam için aradılar. İstekleri evraklar klasik evraklar; nüfus cüzdan fotokopisi, ikametgah, mezun belgesi, fotoğraf, ehliyet belgesi foto.(eğer var ise) nüfus kayıt örneği, sgk hizmet dökümü vs. Ve sağlık raporu için özel belirttikleri bir hastane yok ve özellikle sordum devlet hastanesi de olur mu diye "evet" dediler. Hepinize iyi şanslar...
Tgs mülakat öncesi tanıtım toplantısında çalışmayan arkadaşlara teklif edilecek denmişti.Zaten mantıklı olduğu için kabul edersiniz.Çalışan arkadaşlar yararlanamayacak dendi.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.