Arkadaşlar merhaba. Genel bir bilgilendirme yapayım. Benim sonucum olumlu. Size dönmemelerinin sebebi bana göre hala çalışıyor olmanız. Çünkü işe alımda TGS İşkur'la birlikte ilk iki maaşı ortak ödeyecek. Yani genellikle işsiz olan insanlara fırsat veriyorlar. Tabi ki sizin için de olumlu olmasını temenni ederim ve belki de size de geri dönüş sağlanacak orasını bilemiyorum. Beni iki gün önce aradıklarında hala işsiz olup olmadığımı teyit ettiler. Dün de adli sicil kaydımı göndermemi istediler. Bugün de sağlık raporu almam için aradılar. İstekleri evraklar klasik evraklar; nüfus cüzdan fotokopisi, ikametgah, mezun belgesi, fotoğraf, ehliyet belgesi foto.(eğer var ise) nüfus kayıt örneği, sgk hizmet dökümü vs. Ve sağlık raporu için özel belirttikleri bir hastane yok ve özellikle sordum devlet hastanesi de olur mu diye "evet" dediler. Hepinize iyi şanslar...