Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aa teşekkür ederim bilgi için istanbul da belki öyle olabilir o halde bi ihtimal
Rica ederim. İstanbul istasyonu için SMS atıldı. Form doldurma süreci oldu ama İstanbul süreci daha hızlı olur. Diğerleri sezon sürecini de göz önünde tutuyor. Zaten Antalya'da diğer yer hizmetleri de Şubat'ta süreci başlatırlar
 
  • Like
Tepkiler: havacilik
Rica ederim. İstanbul istasyonu için SMS atıldı. Form doldurma süreci oldu ama İstanbul süreci daha hızlı olur. Diğerleri sezon sürecini de göz önünde tutuyor. Zaten Antalya'da diğer yer hizmetleri de Şubat'ta süreci başlatırlar
Havaş ve çelebi kariyerden açtıkları ilanlara geri dönüş yaptı Antalya için ama tgs’den bilgim yok. Bekliyoruz inşallah şans verirler
 
sınavda toplam kaç soru var peki
Evet bende merak ediyorum kaç soru var toplamda ve süre durumu nedir tam detaylı öğrenebileceğim bir video varsa izlerim
0.5 için kaç soru çözmemiz lazım ortalama


Öncelikle dyned ingilizce sınavı sadece Yolcu Hizmetleri Memurlarına yapılıyor.

Sınavda sanırım 30-35 soru 0.5 puana denk gelir. Sınav çok kolay sorulardan başlayarak zorlaşıyor. Yani sadece genel zamanlara bakın ve saatlere çalışın.
 
  • Like
Tepkiler: 1907
Arkadaşlar merhaba, son ilana başvurdum ve sms aldim formu doldurup gönderdim. Sormak istedigim şey ben tip1 diyabet hastasıyım. Tgs de yer hizmetlerinde çalışmama engel bi durum mu? Kabine giremiyorum onu biliyorum ama yer hizmetlerinde çalışabilir miyim? Sağlık şartlarına hakim birisi yazabilirse sevinirim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.