evet doğrudur fakat aklıma şu takıldı; neredeyse bütün adaylara yerinde ingilizce sınavı daveti gönderildi. ve olumlu sonuçlananlarda kurul mülakatına çağrılıyor. bize ise sınav daveti mesajı bile gelmiş değil. beklemeli miyiz acaba yoksa olumsuz bir mesaj gelicekse de ne zaman gelicek. böyle beklentide olunca insan daha da strese giriyor. keşke telefonlarımızı açıp net bir şey denilebilse çok iyi olurdu.