Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yok hocam hala ne olumlu ne olumsuz bir mesaj aldık. Olumsuz bir mesaj dahi olsa bilmiş olurduk en azından. Böyle olunca insan beklenti içinde kalıyor ve stresli bir durum cidden. Her adaya mesaj gitmiş bi bizlere mi atılmadı yani mesaj. sınavımız iyi geçtiği halde. Neyse
evet doğrudur fakat aklıma şu takıldı; neredeyse bütün adaylara yerinde ingilizce sınavı daveti gönderildi. ve olumlu sonuçlananlarda kurul mülakatına çağrılıyor. bize ise sınav daveti mesajı bile gelmiş değil. beklemeli miyiz acaba yoksa olumsuz bir mesaj gelicekse de ne zaman gelicek. böyle beklentide olunca insan daha da strese giriyor. keşke telefonlarımızı açıp net bir şey denilebilse çok iyi olurdu.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.
Değerli Üyelerimiz, Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç
olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.