Online sınavda başarılı olduysanız gelebilir. Devam eder yerinde sınav davetleri daha bugün bile form smsi alanlar oldu yani süreç devam edecek.
ben online sınavda başarılı olamadım sınav güzel geçmedi maalesef sms te almadım mülakat daveti.. fakat sınavı çok kötü geçenlere bile davet mesajı geldiği söylendi forumda.. çok ilginç gerçekten.
 
Hangi pozisyona başvuru yaptınız.
@admin bende aynı şekilde istanbul havalimanı yolcu hizmetleri pozisyonuna başvuru yaptım. online sınavlarım iyi geçmesine rağmen hala mülakat mesajı alamadım. sizce grup grupmu çağıracaklar bizleri yoğunluk çok olduğu için. kendilerini pek çok kez aradım ama ulaşamıyorum ne yazık ki
 
@admin bende aynı şekilde istanbul havalimanı yolcu hizmetleri pozisyonuna başvuru yaptım. online sınavlarım iyi geçmesine rağmen hala mülakat mesajı alamadım. sizce grup grupmu çağıracaklar bizleri yoğunluk çok olduğu için. kendilerini pek çok kez aradım ama ulaşamıyorum ne yazık ki
Bekleyin davetler devam edecektir.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.