evet sorduğumda bana belli tarih yok belki bir hafta belki on gün belki iki ay dendi ben iki ay sonra olacaksa ona güvenemem çok sıkıntı bu

evet sorduğumda bana belli tarih yok belki bir hafta belki on gün belki iki ay dendi ben iki ay sonra olacaksa ona güvenemem çok sıkıntı bu
sen mi dönüş yapacağım dedin onlar mı sana dedi Bir daha ki eğitim için dönüş yapılacak diye ? bana onlar söyledi dönüş yapacağız diye Çünkü biz dönüş yapsak bile kendimize göre bir tarih seçemiyoruz
 
sen mi dönüş yapacağım dedin onlar mı sana dedi Bir daha ki eğitim için dönüş yapılacak diye ? bana onlar söyledi dönüş yapacağız diye Çünkü biz dönüş yapsak bile kendimize göre bir tarih seçemiyoruz
hocam ben eğitim ertlemek için aradım sadece bunu isteyebildim eğitim tarihini seçemiyorum maalesef ama daha önce deneyimleyen var mı acaba ilk eğitim tarihini kabul etmediğinde bir sonraki süreç arasında ne kadar olur ki
 
hocam ben eğitim ertlemek için aradım sadece bunu isteyebildim eğitim tarihini seçemiyorum maalesef ama daha önce deneyimleyen var mı acaba ilk eğitim tarihini kabul etmediğinde bir sonraki süreç arasında ne kadar olur ki
işte başı ağrıtan o zaten hocam onu bilmiyorum hiçbir bilgi de vermiyorlar Ben buna ayar oluyorum iki üç gün kala aramanın bir mantığı yok yani en azından pazartesi eğitim var uygun mudur diye sordu ileri eğitime erteleme hakkı var pazartesi gitmiyoruz diye Belki bir daha hiç aramayada bilirlerdi bakalım Bir daha ne zaman arayacaklar
 
işte başı ağrıtan o zaten hocam onu bilmiyorum hiçbir bilgi de vermiyorlar Ben buna ayar oluyorum iki üç gün kala aramanın bir mantığı yok yani en azından pazartesi eğitim var uygun mudur diye sordu ileri eğitime erteleme hakkı var pazartesi gitmiyoruz diye Belki bir daha hiç aramayada bilirlerdi bakalım Bir daha ne zaman arayacaklar
hocam kesinlikle öyle bende bu şekilde düşünüyorum bir sonraki eğitim haziran sonu gibi olsa ne yapacağız ben ona güvenerek çalışmayacağım yani çok sıkıntı o kadar geç ararlarsa umarım bir dönüş olur bu süreç çok stresli
 
hocam kesinlikle öyle bende bu şekilde düşünüyorum bir sonraki eğitim haziran sonu gibi olsa ne yapacağız ben ona güvenerek çalışmayacağım yani çok sıkıntı o kadar geç ararlarsa umarım bir dönüş olur bu süreç çok stresli
ben çok geç arayacaklarını düşünmüyorum çünkü ihtiyaç var belli haftaya ararlar diye düşünüyorum da yine de tecrübeli bilgisi olan birisi olsa daha da rahatlayacağım bu şekilde hep diken üstündesin ne olacak ne zaman olacak hiç belli değil bilgi de verilmiyor şimdi erteledik ama dediğin gibi ne zaman arayacakları belli olsa kafamız rahat olacak ama geç aramazlar diye tahmin ediyorum nasip bakalım
 
ben çok geç arayacaklarını düşünmüyorum çünkü ihtiyaç var belli haftaya ararlar diye düşünüyorum da yine de tecrübeli bilgisi olan birisi olsa daha da rahatlayacağım bu şekilde hep diken üstündesin ne olacak ne zaman olacak hiç belli değil bilgi de verilmiyor şimdi erteledik ama dediğin gibi ne zaman arayacakları belli olsa kafamız rahat olacak ama geç aramazlar diye tahmin ediyorum nasip bakalım
evet hocam umarım birileri yardımcı olur en azından içimiz rahatlar bende en fazla 15 gün veriyorum ama belli olmaz yine işte
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.