İnşallah üstad öyle olur bu sistem yanlış zaten en az bir hafta önce haber edilmesi gerekir herkes kendini daha rahat ona göre hazırlar nasip bakalım inşallah haftaya pazartesi'ye sarkar bizim eğitim öğleden sonra belli olur aramazlarsa pazartesi olmadığı kesin en azından
evrak teslimi 6 sında olan arkadaşı çağırmışlar pazartesi
 
evrak teslimi 6 sında olan arkadaşı çağırmışlar pazartesi
biz 8'inde verdik o zaman bizi pazartesi arayacaklar gibi duruyor arkadaş 6'sında verdiyse 13'ünde eğitime çağırıyorlar arada bir hafta var Belki bize de ayın 15'inde yani çarşamba günü çağıracaklar hafta ortasında da ne kadar mantıklı bilmiyorum ama bakacağız artık olmazsa eğitime giden arkadaşlar buradan yine bize bilgi verir
 
biz 8'inde verdik o zaman bizi pazartesi arayacaklar gibi duruyor arkadaş 6'sında verdiyse 13'ünde eğitime çağırıyorlar arada bir hafta var Belki bize de ayın 15'inde yani çarşamba günü çağıracaklar hafta ortasında da ne kadar mantıklı bilmiyorum ama bakacağız artık olmazsa eğitime giden arkadaşlar buradan yine bize bilgi verir
hocam ayın 16 içinde eğitim haberleri vardı belki bizi perşembe için arayabilirler yine öğlenden sonra bekleyelim aranmazsak bence dediğiniz gibi olacaktır
 
16 sında olacak eğitim YHM için değil mi?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.