Merhaba, öncelikle tebrik ederim.

'' 2. Mülakat İnsan Kaynakları ve Birim Mülakatı. Sabiha Gökçen Hava Limanı'nda yapılıyor. İlk önce Teknik mülakata alıyorlar. Bende Teknik mülakatta mesleğim ile alakalı sohbet havasında bilgiler soruldu ve kumpas ile ölçüm yaptırdı. İnsan Kaynaklarında ise nerelerde çalıştığımı, neden burayı tercih ettiğimi, neden beni işe almam gerektiğini, deneyimlerimi vs sordular. İnsan Kaynakları mülakatında gidişat tamamen sana göre şekilleniyor. Yaptığınız şeylerden bahsettikçe onlarda sana göre şekilleniyor. Tabiki insanız doğal olarak heycanlanabiliyoruz ya da tıkanabiliyoruz. Emin olun ki onlarda bunun farkında. Durum böyle olduğunda sizi rahatlatmak için sohbet havasına çeviriyorlar ortamı. Bunun yanı sıra yer yer kendi soruları olduğunda konu oraya kayıyor. Onun haricinde mülakatı siz yönlendiriyorsunuz. Mülakatın sonunda ise bana bir sayı söylediler ve önümdeki kağıdı çevirmemi istediler. Söylenilen sayıdaki İngilizce cümleyi tercüme etmemi istediler. ''

Şimdiden 2. mülakatta başarılar dilerim. :)
Deneyimlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim..
 
  • Like
Tepkiler: Sin10 ve xRonnie
Yaklaşık olarak 2 ay'mı bekledin
Evet 3 ay oldu neredeyse. Lise den başvuran oldu mu diye sormuşsunuz ben lise den başvurdum meslek lisesi endüstriyel bakım onarım mezunuyum uzun zamandır da bu işi yapıyorum yaklaşık 5 yıldır. 3 4 yıl kadar da otomasyon ve pano işi yaptım.
 
Evet 3 ay oldu neredeyse. Lise den başvuran oldu mu diye sormuşsunuz ben lise den başvurdum meslek lisesi endüstriyel bakım onarım mezunuyum uzun zamandır da bu işi yapıyorum yaklaşık 5 yıldır. 3 4 yıl kadar da otomasyon ve pano işi yaptım.
Size olumlu yada olumsuz bir dönüş yaptılar mı?
 
Arkadaşlar merhaba, Genel Yetenek ve Genel İngilizce sınavından sonra ''başarıyla geçtiniz'' diye, ve Nisan-Mayıs aylarında ana mülakata çağırılacağım hakkında 25.03.2024 tarihinde mail aldım ama hala mülakat tarihi içeren mail gelmedi. Nisan ayı geçti şuan da Mayıstayız. Doğal olarak biraz endişelenmeye başladım şahsen. Hiç mail gelmeme durumu var mı, ve bu mail ne zaman gelir? Yetenek sınavları daveti içeren mail sınavın 1 hafta öncesinden gelmişti, benim düşüncem yine 1 hafta önce geleceğinden. Her gün yaptığım ilk iş mailimi kontrol etmek ve mail gelmeyince endişeleniyorum gün geçtikçe. Şu anda mülakata çağırılıp iş teklifi alanlar bile var. Biliyorum çok başvuru var ama... Şimdiden cevaplarınız için sağ olun.
 
Arkadaşlar merhaba, Genel Yetenek ve Genel İngilizce sınavından sonra ''başarıyla geçtiniz'' diye, ve Nisan-Mayıs aylarında ana mülakata çağırılacağım hakkında 25.03.2024 tarihinde mail aldım ama hala mülakat tarihi içeren mail gelmedi. Nisan ayı geçti şuan da Mayıstayız. Doğal olarak biraz endişelenmeye başladım şahsen. Hiç mail gelmeme durumu var mı, ve bu mail ne zaman gelir? Yetenek sınavları daveti içeren mail sınavın 1 hafta öncesinden gelmişti, benim düşüncem yine 1 hafta önce geleceğinden. Her gün yaptığım ilk iş mailimi kontrol etmek ve mail gelmeyince endişeleniyorum gün geçtikçe. Şu anda mülakata çağırılıp iş teklifi alanlar bile var. Biliyorum çok başvuru var ama... Şimdiden cevaplarınız için sağ olun.
Sınava hangi tarihte girdiniz acaba
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.