Dün sabah mülakat maili elime ulaştı 5 ayın ardından. 6 Ağustosta teknik ve birim mülakatına gireceğim. Tavsiyelere açığım ve sizden şans diliyorum.
Hocam şimdiden başarılar diliyorum ben de bu Çarşamba günü mülakata gireceğim, umarım ikimiz adına da başarılı bir
şekilde geçer mülakat
 
Hocam şimdiden başarılar diliyorum ben de bu Çarşamba günü mülakata gireceğim, umarım ikimiz adına da başarılı bir
şekilde geçer mülakat
Bende perşembe günü gireceğim bu ilan yapısal veya kabin içi tdp ilanı değil o yüzden pratik mülakat yapılmadı bir arkadaşıma 1 ay önce
 
Bende perşembe günü gireceğim bu ilan yapısal veya kabin içi tdp ilanı değil o yüzden pratik mülakat yapılmadı bir arkadaşıma 1 ay önce
oha ciddi misin, ben bilmiyordum bunu. bana gelen mailde ik ve pratik mülakat yapılacağı yazıyor ama
 
Tabiki bilgi veririm hocam, umarım arkadaşın pratik mülakata unutup gitmemiştir
Yok hocam ondan öncekiler falan hiç biri girmemiş görevli demişki bu yapısal ilanı değil direk teknik destek personeli ilanı operasyon bölümü için sanırım Excel falan biliyor musun diye sormuşlar hatta bide apu bu kanat iç yapısı na bak
 
Yok hocam ondan öncekiler falan hiç biri girmemiş görevli demişki bu yapısal ilanı değil direk teknik destek personeli ilanı operasyon bölümü için sanırım Excel falan biliyor musun diye sormuşlar hatta bide apu bu kanat iç yapısı na bak
İlhan bey excel soran arkadaşlara dönüş oldu mu bana da sorulmuştu bu soru lakin dönüş alamadım
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.