Emin olduğumuz tek şey olumlu ya da olumsuz maili gelene kadar işin peşini bırakmamamız.Ketenpereye getirmezler değilmi bende 1 ay Etti basvurali hala ne bir olumlu nede olumsuz bir dönüş yaptılar bu kadar uzun sürüyormuydu cevap vermeleri
Emin olduğumuz tek şey olumlu ya da olumsuz maili gelene kadar işin peşini bırakmamamız.Ketenpereye getirmezler değilmi bende 1 ay Etti basvurali hala ne bir olumlu nede olumsuz bir dönüş yaptılar bu kadar uzun sürüyormuydu cevap vermeleri
Rica etsem mülakat ile ilgili bilgi verebilir misiniz, Mülakatta ne yaptırıyorlar ve ne gibi sorular soruyorlar?Merhaba, bende ingilizce ve genel yetenek testi sınavından geçtim.Olumlu maili geldi. 04.04.2024 tarihinde insan kaynakları birim mülakatım var.Fakat mailde belgelerin sisteme yüklenmesi ve kişilik envanteri testi tanımlanacagı belirtilmiş.Kişilik envanteri tarafıma tanımlanmadı.Olumlu maili alan arkadaslar test size hemen tanımlandımı yoksa mail geldikden 2 veya 3 gün sonra mı tanımlandı yardımcı olur musunuz? Ne yapmam gerekiyor
Önce ölçü aletleri ve devre şemaları gösteriyolar orda bilgini ölçüyolar. Torkmetre ve multimetreyi nasıl kullanacağını soruyolar bir de lehim yaptırıyorlar. İk mülakatında ise önce kısa sorular soruyolar. Sonra sen kendini anlatıyorsun ve bunun üzerinden sorular şekilleniyor sana önerim gerçekten hedeflerini ve yeterli olduğunu düşündüğün konular üzerinden git çünkü sana farklı sorular soracaklar biryerde sıkışırsan cevap veremezsen ordakileri kötü etkilersin. Yani çok abartı şeyler söylemeye çalışma kendini en iyi açıklayacağın konular üzerinden gitRica etsem mülakat ile ilgili bilgi verebilir misiniz, Mülakatta ne yaptırıyorlar ve ne gibi sorular soruyorlar?
Teşekkür ederim, Siz acaba elektrik bölümünden mi mezunsunuz çünkü ilk defa multimetre ve lehim yaptırıldığını öğrendim o yüzden size yaptırmış olabilirler mi yoksa herkese mi yaptiriyorlarÖnce ölçü aletleri ve devre şemaları gösteriyolar orda bilgini ölçüyolar. Torkmetre ve multimetreyi nasıl kullanacağını soruyolar bir de lehim yaptırıyorlar. İk mülakatında ise önce kısa sorular soruyolar. Sonra sen kendini anlatıyorsun ve bunun üzerinden sorular şekilleniyor sana önerim gerçekten hedeflerini ve yeterli olduğunu düşündüğün konular üzerinden git çünkü sana farklı sorular soracaklar biryerde sıkışırsan cevap veremezsen ordakileri kötü etkilersin. Yani çok abartı şeyler söylemeye çalışma kendini en iyi açıklayacağın konular üzerinden git
Elektronik Haberleşme mezunuyum belki bölüme göre de soru soruyor olabilirler emin değilim.Teşekkür ederim, Siz acaba elektrik bölümünden mi mezunsunuz çünkü ilk defa multimetre ve lehim yaptırıldığını öğrendim o yüzden size yaptırmış olabilirler mi yoksa herkese mi yaptiriyorlar
Merhaba teknik destek personeli ilanına başvurdum. Mülakat öncesi genel yetenek ve ingilizce testine çağırdılar. Floryadaki insan kaynaklarında sınav merkezinde genel yetenek ve ingilizce testine girdim. 1-1,5 ay sonra mail geldi. Testi geçtiniz diye sırada insan kaynakları ve birim mülakatı varmış. Nisan-Mayıs aylarında davet ediliyor olacakmışım.. Peki bu insan kaynakları ve birim mülakatı'nın içeriği nedir ? Mülakatta tam olarak ne yapıyor olacağız ? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim,teşekkürler..Hayır şuan çalışmıyorum 10 ay önce tüm süreçleri tamamladim fakat mülakat aşamasında elendim.
Merhaba, öncelikle tebrik ederim.Merhaba teknik destek personeli ilanına başvurdum. Mülakat öncesi genel yetenek ve ingilizce testine çağırdılar. Floryadaki insan kaynaklarında sınav merkezinde genel yetenek ve ingilizce testine girdim. 1-1,5 ay sonra mail geldi. Testi geçtiniz diye sırada insan kaynakları ve birim mülakatı varmış. Nisan-Mayıs aylarında davet ediliyor olacakmışım.. Peki bu insan kaynakları ve birim mülakatı'nın içeriği nedir ? Mülakatta tam olarak ne yapıyor olacağız ? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim,teşekkürler..
Merhaba teknik destek personeli ilanına başvurdum. Mülakat öncesi genel yetenek ve ingilizce testine çağırdılar. Floryadaki insan kaynaklarında sınav merkezinde genel yetenek ve ingilizce testine girdim. 1-1,5 ay sonra mail geldi. Testi geçtiniz diye sırada insan kaynakları ve birim mülakatı varmış. Nisan-Mayıs aylarında davet ediliyor olacakmışım.. Peki bu insan kaynakları ve birim mülakatı'nın içeriği nedir ? Mülakatta tam olarak ne yapıyor olacağız ? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim,teşekkürler..
Benimde mülakat deneyimim arkadaşımınkiyle benzer şekilde geçti . Tamamen sen kendini yönlendireceksin vereceğin cevaplarla açığını yakalayıp kendini sıkıştırmamanı tavsiye ederim.Merhaba, öncelikle tebrik ederim.
'' 2. Mülakat İnsan Kaynakları ve Birim Mülakatı. Sabiha Gökçen Hava Limanı'nda yapılıyor. İlk önce Teknik mülakata alıyorlar. Bende Teknik mülakatta mesleğim ile alakalı sohbet havasında bilgiler soruldu ve kumpas ile ölçüm yaptırdı. İnsan Kaynaklarında ise nerelerde çalıştığımı, neden burayı tercih ettiğimi, neden beni işe almam gerektiğini, deneyimlerimi vs sordular. İnsan Kaynakları mülakatında gidişat tamamen sana göre şekilleniyor. Yaptığınız şeylerden bahsettikçe onlarda sana göre şekilleniyor. Tabiki insanız doğal olarak heycanlanabiliyoruz ya da tıkanabiliyoruz. Emin olun ki onlarda bunun farkında. Durum böyle olduğunda sizi rahatlatmak için sohbet havasına çeviriyorlar ortamı. Bunun yanı sıra yer yer kendi soruları olduğunda konu oraya kayıyor. Onun haricinde mülakatı siz yönlendiriyorsunuz. Mülakatın sonunda ise bana bir sayı söylediler ve önümdeki kağıdı çevirmemi istediler. Söylenilen sayıdaki İngilizce cümleyi tercüme etmemi istediler. ''
Şimdiden 2. mülakatta başarılar dilerim.![]()
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.