Mülakatını kendin şekillendiriyorsun .kısaca kendini tanıtma , iş veya staj yaptıysa onların üzerinde dururlar.Benim genelde staj üzerine gitti çünkü iş tecrübem yok.Stajı anlattım.Geri kalan klasik İnsan kaynakları muhabbetiydi. Şirket hakkında bilgi edin. Bence tüm sorulara net cevap ver fazla ayrıntıya girme seni fazla sıkıştırmasınlar :D
Teşekkür ederim
 
Bana sınav daveti gelmedi hala ama 1 ay içinde bekliyorum .Askeri mülakatlarımın sonucuna göre hareket edeceğim umarım sınav ve mülakat günleri çakışmaz.Teşekkür ederim bu arada ilgin için.
Umarım çakışmaz, inşallah güzel haberlerini bekliyorum :)
 
Bu arada siz sağlık ve evrak teslimi aşamalarını bitirdiniz mi ne zaman iş başı yapacaksınız.
19.04.2024 yani bu güne kadar sağlık sağlık kurulu raporunu teslim etmemi istediler. Bayrama denk geldiği için randevu bulmam çok zor oldu ama çok şükür halledebildim. son randevum dündü ve dün bütün raporları toplayıp bana verilen mail adresine gönderdim. Sağlık muayenesi ve evrak teslimi için bir planlama yapılıp e posta yoluyla bildirecekler şuanda planlama yapılıp bana bildirmelerini bekliyorum. Planlama yapıldığı gün gideceğim sağlık kurulu raporlarını ve evrak tesliminde istenilen evrakları teslim edeceğim. Orda da bir muayeneye gireceğim ve sonrasında sağlık muayenem olumlu olursa evraklarımı İnsan Kaynakları teslim alacak. Şuan beklemedeyiz bakalım. İnşallah sağlık muayenesinden de olumlu olarak geçer işe girişim olur. Teşekkür ederim sorduğunuz için. :)
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.