Teşekkür ederimMülakatını kendin şekillendiriyorsun .kısaca kendini tanıtma , iş veya staj yaptıysa onların üzerinde dururlar.Benim genelde staj üzerine gitti çünkü iş tecrübem yok.Stajı anlattım.Geri kalan klasik İnsan kaynakları muhabbetiydi. Şirket hakkında bilgi edin. Bence tüm sorulara net cevap ver fazla ayrıntıya girme seni fazla sıkıştırmasınlar![]()