size ne zaman mülakatla ilgili mail geldi? (take off jr üni özel değil diye varsayıyorum) ve baş harfiniz alfabenin ilk sıralarında mı
Bana mail 4 haziranda gelmiş.Baş harfim sonlara daha yakın.Ama bir ihtimal soyadına göre sıralama yapmışlarsa a ile başladığı için onunla alakalı olabilir.
 
Teşekkür ederim. Umarım mülakatınız güzel geçmiştir. Karşınızdaki kişi bir kuruma bağlı biri miydi, yabancı mıydı? Bir de fonksiyon olarak neyi seçmiştiniz acaba?
Teşekkür ederim iyi dileklerinize , hepimiz başarılı oluruz umarım çok bekledik.Kuruma bağlı biri diye düşünüyorum.Yabancı da değildi.Zaten resmi bir hava olmadığı için direkt sohbete başladık.Operasyon seçmiştim ben.
 
Teşekkür ederim iyi dileklerinize , hepimiz başarılı oluruz umarım çok bekledik.Kuruma bağlı biri diye düşünüyorum.Yabancı da değildi.Zaten resmi bir hava olmadığı için direkt sohbete başladık.Operasyon seçmiştim ben.
Teşekkür ederim tekrardan. Yolun bahtın açık olsun
 
Bana şuan geldi mail arkadaşlar çarşamba günü için. Herkese tek tek geliyor merak etmeyin.
Yavaş yavaş ilerliyor arkadaşlar. Genel olarak ing mülakat hakkında bilgi almak isterseniz bu mesajı beğenebilirsiniz. Ben süreci tamamlamıştım. Beğeni yüksek olursa detaylı bir şekilde anlatmaya çalışırım . Sevgiler :)
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.