Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sırayla gönderiyorlar başka açıklaması yok envanter eleyici değil zaten test öncesi soruların doğru yada yanlış cevabı yoktur diye bilgilendirme yapılmıştı
Sırayla gönderiyorlar başka açıklaması yok envanter eleyici değil zaten test öncesi soruların doğru yada yanlış cevabı yoktur diye bilgilendirme yapılmıştı
Birebir mülakattan bahsediyoruz. Muhtemelen herkese farklı zamanlarda gelecektir ama herhangi bir bilgilendirmenin olmaması gerdi beni bir tık. İngilizce mülakatla ilgili mail alan kişiler isimlerinin alfabetik sıranın başında olup olmadığıyla ilgili bir bilgi verebilirse, baya mutlu olurum.
Birebir mülakattan bahsediyoruz. Muhtemelen herkese farklı zamanlarda gelecektir ama herhangi bir bilgilendirmenin olmaması gerdi beni bir tık. İngilizce mülakatla ilgili mail alan kişiler isimlerinin alfabetik sıranın başında olup olmadığıyla ilgili bir bilgi verebilirse, baya mutlu olurum.
Peki şu an hiç mail alan var mı (take off jr. üni özel değil) Grup mülakatında olduğu gibi bir zaman çizelgesi yollar ve kendi müsaitlik durumumuza göre seçeriz sanmıştım. Admin, kişilik envanterinde elenen birine tanıklık ettin mi hiç haha *bu aşamada elensek çok ironik olurdu*
Peki şu an hiç mail alan var mı (take off jr. üni özel değil) Grup mülakatında olduğu gibi bir zaman çizelgesi yollar ve kendi müsaitlik durumumuza göre seçeriz sanmıştım. Admin, kişilik envanterinde elenen birine tanıklık ettin mi hiç haha *bu aşamada elensek çok ironik olurdu*
Arkadaşlar grup mülakatını geçtiyseniz gerilmenize gerek yok eminim bir sıralamaya göre gidiyordur. Nasıl bir sıralama var bilemeyiz tabi belki başvurduğumuz fonksiyonlara göredir belki bugüne kadar girdiğimiz mülakatların bir puanlaması vardır ve puana göre sıralanıyordur vs… yani rahat olun
Arkadaşlar henüz çıktım mülakattan, kasılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum.Ama yukarıda yazıldığı gibi belli kalıp bir soru yok.Laf lafı açıyor diyebilirim.Benim karşımdaki kişinin ingilizcesi iyiyidi baya.Listening bilgisi gerektiriyor biraz.Ama genel olarak eğlenceli geçti benimki.Sonuç ne olur bilemem tabi.
Arkadaşlar henüz çıktım mülakattan, kasılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum.Ama yukarıda yazıldığı gibi belli kalıp bir soru yok.Laf lafı açıyor diyebilirim.Benim karşımdaki kişinin ingilizcesi iyiyidi baya.Listening bilgisi gerektiriyor biraz.Ama genel olarak eğlenceli geçti benimki.Sonuç ne olur bilemem tabi.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.
Değerli Üyelerimiz, Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç
olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.