Yavaş yavaş ilerliyor arkadaşlar. Genel olarak ing mülakat hakkında bilgi almak isterseniz bu mesajı beğenebilirsiniz. Ben süreci tamamlamıştım. Beğeni yüksek olursa detaylı bir şekilde anlatmaya çalışırım . Sevgiler :)
merhaba kurul mülakatına girebilme şansınız oldu mu? oradaki atmosfer nasıldı, daha çok ne üzerinde duruyorlardı
 
Selamlar herkese. Take Off Jr özelinde kişilik envanterini cevaplayıp da İngilizce Mülakat ile ilgili mail almamış olan var mı aranızda?
 
Selam arkadaşlar, bugün take off jr (genel başvuru) kapsamında ing mülakatını tamamladım. Henüz daha ing mülakatı için mail almayanlar bile varken sormak biraz acelecilik ama ingilizce mülakatına girip dönüş alan var mı?
 
Selam arkadaşlar, bugün take off jr (genel başvuru) kapsamında ing mülakatını tamamladım. Henüz daha ing mülakatı için mail almayanlar bile varken sormak biraz acelecilik ama ingilizce mülakatına girip dönüş alan var mı?
donusler 1 aya gelir muhtemelen yine ama bilen varsa bilgi verirse sevinirim.
 
İngilizce mülakatına ilk girenlerden biriyim sanırım dönüş almadım arkadaşın dediği gibi 1 ay falan sürer heralde yine
 
Yavaş yavaş ilerliyor arkadaşlar. Genel olarak ing mülakat hakkında bilgi almak isterseniz bu mesajı beğenebilirsiniz. Ben süreci tamamlamıştım. Beğeni yüksek olursa detaylı bir şekilde anlatmaya çalışırım . Sevgiler :)
Değerli arkadaşlar merhaba tekrar,

Like atan aday dostlarım için geç olmadan bilgilendirmede bulunayım ve birkaç ipucu vereyim.

1. Öncelikle en az B2 seviyesinde bir İngilizceye sahip olmanız gerektiğini düşünüyorum. Speaking konusunda ise tecrübeli değil iseniz gerçekleşen bu mülakatta yaklaşık 12-15 dk arası sürede takılma ihtimaliniz yüksek. O nedenle mülakata kadar ayna karşısında kendiniz hakkında bazı temel sorulara cevap vererek pratik yapmanızı tavsiye ederim.

2. Belirli konular bulunmadığı için konuşmanın gidişatına göre ilerleyen sohbette rahat olabilmek için bahsedeceğiniz konular hakkında bilgi sahibi olmanızı tavsiye ederim. Örneğin bir arkadaşıma yaşadığı lokasyonun artı ve eksilerini sorup değerlendirmesi istendi. Bana ise detaylı bir analiz olarak iki farklı şehrin ekonomik sosyokültürel büyüklüğü gibi konuların kıyaslanması istendi. Bu nedenle İngilizce pratiğiniz çok önemli.

3. Son olarak ise beni değerlendiren arkadaşlar görüşme sonunda scoreun İK ya iletileceğini söyledi. Burdan anladığıma göre puanlandırma sistemi üzerinden ilerliyor. O nedenle çeşitli kelimeler kullanarak vocabulary hakimiyeti göstermenizi de tavsiye ederim.

** Önemli Uyarı: Birkaç tanıdığım insan gelebilecek sorulara ezber yanıtlar hazırlamıştı. Akış üzerinden direkt karşıdaki insanlarla görüştüğünüz için bir video mülakat gibi olmadığından bunu KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM. Sizinle mülakata giren kişiler yıllardır bu işin içindeler ve arkadaşımın bu hamlesini anlayacak olacaklar ki, ona çok daha farklı noktalardan tahmin edilmesi güç sorular sormuşlardı. Ayrıca bu durumda kopya ve ezbere cevaplardan şüphelenildiğinde ( emin olun anlaşılıyor :) ) eksi puan yazılıyor. Üniversite özel ilanında bu şekilde elenen 2 kişiyi tanıyorum.

Sorularınız için ve eğer memnun kaldıysanız bu mesajı Like'layıp alıntılayarak sorabilirsiniz. Yardımcı olabilirim.

Sevgiler.
 
Değerli arkadaşlar merhaba tekrar,

Like atan aday dostlarım için geç olmadan bilgilendirmede bulunayım ve birkaç ipucu vereyim.

1. Öncelikle en az B2 seviyesinde bir İngilizceye sahip olmanız gerektiğini düşünüyorum. Speaking konusunda ise tecrübeli değil iseniz gerçekleşen bu mülakatta yaklaşık 12-15 dk arası sürede takılma ihtimaliniz yüksek. O nedenle mülakata kadar ayna karşısında kendiniz hakkında bazı temel sorulara cevap vererek pratik yapmanızı tavsiye ederim.

2. Belirli konular bulunmadığı için konuşmanın gidişatına göre ilerleyen sohbette rahat olabilmek için bahsedeceğiniz konular hakkında bilgi sahibi olmanızı tavsiye ederim. Örneğin bir arkadaşıma yaşadığı lokasyonun artı ve eksilerini sorup değerlendirmesi istendi. Bana ise detaylı bir analiz olarak iki farklı şehrin ekonomik sosyokültürel büyüklüğü gibi konuların kıyaslanması istendi. Bu nedenle İngilizce pratiğiniz çok önemli.

3. Son olarak ise beni değerlendiren arkadaşlar görüşme sonunda scoreun İK ya iletileceğini söyledi. Burdan anladığıma göre puanlandırma sistemi üzerinden ilerliyor. O nedenle çeşitli kelimeler kullanarak vocabulary hakimiyeti göstermenizi de tavsiye ederim.

** Önemli Uyarı: Birkaç tanıdığım insan gelebilecek sorulara ezber yanıtlar hazırlamıştı. Akış üzerinden direkt karşıdaki insanlarla görüştüğünüz için bir video mülakat gibi olmadığından bunu KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM. Sizinle mülakata giren kişiler yıllardır bu işin içindeler ve arkadaşımın bu hamlesini anlayacak olacaklar ki, ona çok daha farklı noktalardan tahmin edilmesi güç sorular sormuşlardı. Ayrıca bu durumda kopya ve ezbere cevaplardan şüphelenildiğinde ( emin olun anlaşılıyor :) ) eksi puan yazılıyor. Üniversite özel ilanında bu şekilde elenen 2 kişiyi tanıyorum.

Sorularınız için ve eğer memnun kaldıysanız bu mesajı Like'layıp alıntılayarak sorabilirsiniz. Yardımcı olabilirim.

Sevgiler.
Merhaba , teşekkürler bilgilendirme için ☺️ Benim İngilizce mülakatımda söz hep bendeydi kendi kendime konular açıp devam ettim diyebilirim :D arada tabi ki karşımdaki kişi sorular yöneltti.Genel olarak uzun cevaplar verdim 1 kez takıldım insanlık hali.10 dk falan sürdü sohbet hatta belki daha kısa.Ben istediğim cevapları aldım dedi ve konuşmayı bitirdik.Kısa sürmesi olumsuz mu olumlu mu karar veremedim açıkçası.Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ?
 
Selam arkadaşlar, bugün take off jr (genel başvuru) kapsamında ing mülakatını tamamladım. Henüz daha ing mülakatı için mail almayanlar bile varken sormak biraz acelecilik ama ingilizce mülakatına girip dönüş alan var mı?
az önce mail geldi. Cidden rahat olmamız gerekiyormuş. Herkese sırayla geliyor
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.