olabilir evet sizin biriminiz neresiydi ?Bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum. Bana gelen iş teklifinde tek bir yerleşke yazıyordu , bugün gelen mailde de o yerleşkenin çalışma lokasyonum olarak belirlendiğini belirten tek cümlelik bir içerik vardı. Belki birimlerdeki açığa göre yerleştirmelerde ufak değişikliklere gidiliyordur. O yüzden sana mail gelmemiş olabilir diye düşünüyorum.